جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام اکبری سپاه قم

حوزه/ خدای متعال قلب مردم دنیا را به امام حسین(ع) منعطف کرد و این حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین به خاطر عظمت آن امام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه اربعین نشان اقتدار مسلمین در جهان اسلام است، گفت: امروز این همه فتنه و هجمه علیه ارزش های دینی از سوی جبهه استکبار نشان دهنده این است  که دشمن از حضور گسترده در اربعین ناراحت و عصبانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم عنوان کرد: اگر مشکلاتی برای حضور زائرین در اربعین پیش آمده، جزئی است، ولی حضور عظیم مردم در راهپیمایی اربعین  آن قدر گسترده است و باعث شده به مشکلات توجه نشود.

حجت الاسلام والسلمین اکبری بابیان اینکه خدای متعال قلب مردم دنیا را به امام حسین(ع) منعطف کرد و این حضور گسترده مردم به خاطر عظمت آن امام است، ابرازداشت: معتقدیم ظفر و پیروزی نهایی به برکت امام حسین(ع) انجام خواهد گرفت.

وی ابراز امیداوری کرد: معتقدیم انقلاب اسلامی، زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) است و دولت فراگیر ظهور حکومت مهدوی(عج) نزدیک است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، گفت: اگر چه دراین رابطه مخالفت هایی وجود دارد، ولی معتقدیم انقلاب زمینه ساز برای حکومت جهانی حضرت بقیه الاعظم(عج) دولت فراگیر ظهور آن حضرت نزدیک است.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha