پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جعمه شیراز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس طی حکمی به عنوان « عضو روحانی کمیته ملی اخلاق بالینی» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شیراز، طی حکمی از سوی دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام به عنوان «عضو روحانی کمیته ملی اخلاق بالینی» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

 متن این حکم بدین شرح است:

حجت الاسلام و المسلمین لطف اله دژکام، نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

با سلام؛

کمیته ملی اخلاق بالینی مرجع سیاست گذاری و تصمیم گیری در مورد مسایل اخلاق بالینی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

اهم وظایف این کمیته ایجاد هماهنگی و نظارت بر کمیته های دانشگاهی و بیمارستانی اخلاق بالینی و تدوین راهنماها و دستورالعمل های مرتبط، با هماهنگی شورای عالی اخلاق پزشکی وزارت متبوع می باشد.

تلاش در جهت اجرایی شدن استانداردهای اخلاق حرفه ای در محیط های ارائه خدمات سلامت با انجام اقدامات آموزشی، ترویجی، مشاوره ای و نیز برخوردهای متناسب و مناسب با سوء رفتارهای اخلاقی از جمله دیگر وظایف کمیته های اخلاق بالینی است که توسط کمیته ملی هدایت و حمایت می شود.

بر این اساس و با توجه به سوابق ارزشمند علمی و مطالعاتی شما در حوزه فقه پزشکی، به موجب این ابلاغ به مدت چهار سال به عنوان عضو روحانی کمیته ملی اخلاق بالینی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

امید است با توکل به پروردگار قادر متعال در انجام امور محوله و ارتقای استانداردهای اخلاقی در عرصه های بالینی کشور موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha