پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه تمام مسئولان نظام باید نوکر مردم باشند، تاکید کرد: با سیاسی کاری نمی توان مشکلات کشور را حل کرد. رسانه ها هم باید حس مطالبه گری مردم را افزایش دهند نه اینکه کارشان فقط تخریب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود الله مرادی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: کشورهایی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای خود آقایی می کردند، امروز بعد از بیرون راندنشان از مملکت، چشم امید به 13 آبان دوخته اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ما در نظام جمهوری اسلامی دارای وظایف بسیاری هستیم که یکی از مهمترین آنها تلاش برای خودکفایی کشور و زنده کردن آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد.

این مسئول فرهنگی تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ضدارزش ها که در جامعه آن زمان در حال نهادینه شدن به هنجار و ارزش بود، از کشور رخت بربستند.

وی با اشاره به اینکه استقلال به معنای ایستادن  بر روی پاهای خود می باشد، اظهار کرد: امروز ایران با تکیه بر دانش بومی و با استفاده از نخبگان خود در حال سیر کردن مسیر حرکت رو به رشد است و همین عامل باعث ترس مستکبرین از این انقلاب شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه سخنان خود با انتقاد از نحوه برگزاری جشنواره «انار» در استان کردستان، گفت: هیچ یک از مدیران در نظام اسلامی حق ترویج بی بندباری را ندارند و باید اذعان کرد که جشنواره مذکور اگر مدیریت می شد زمینه ها رشد و تولید و... برای کشاورزی این خطه را به ارمغان می آورد.

الله مرادی تاکید کرد: متاسفانه بنابر اخباری که به ما رسیده است، در این جشنواره برخی منکرات روی داده که این امر خدمت بی منت برخی از مسئولان را زیر سئوال برده است.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان نظام باید نوکر مردم باشند، تاکید کرد: با سیاسی کاری نمی توان مشکلات کشور را حل کرد. رسانه ها هم باید حس مطالبه گری مردم را افزایش دهند نه اینکه کارشان فقط تخریب باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha