جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
كتاب  سيره تربيتي پيامبر«ص» و اهل بيت «ع»

حوزه/ كتاب مجموعه چهار جلدي «سيره تربيتي پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت«عليهم السلام» به چاپ يازدهم رسيد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌ اقبال خوانندگان به خريد و مطالعه كتاب سيره تربيتي پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت«عليهم السلام» باعث شد كه اين كتاب در مدت يك فصل از چاپ دهم به چاپ يازدهم برسد اين كتاب در تابستان سال جاري براي دهمين مرتبه تجديد چاپ شد و با توجه به فروش تمام نوزده هزار نسخه چاپ شده هم اكنون براي يازدهمين بار تجديد چاپ مي شود.

كتاب سيره تربيتي پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت«عليهم السلام» از آثار مشترك پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وسازمان سمت است كه با هدف آشنايي خوانندگان با سيره تربيتي پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت«عليهم السلام» تأليف شده است. رويكرد اين كتاب بيشتر آموزشي بوده و دانشجويان و طلاب از خوانندگان دست به نقد اين اثر هستند البته اين كتاب براي عموم خوانندگان سودمند بوده چرا كه حاوي رهمنودهاي عملي در حيطه تربيت فرزند، تربيت اعتقادي، تربيت عبادي و اخلاقي است.

دكترمحمد داودي و دكترسيدعلي حسيني زاده دانشياران گروه علوم تربيتي پژوهشكده علوم رفتاري پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نويسندگان اين كتاب پرتقاضا هستند.

اين دو نويسنده در مقدمه كتاب خود مي گويند: نظر به اين كه پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت آن حضرت كامل ترين سرمشق تربيتي بوده بنابراين شيوه هاي تربيتي پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت«عليهم السلام» بهترين و كامل ترين الگو براي آموزش و پرورش انسان ها در راه دستيابي به سعادت و پيشرفت هستند.

گفتني است: كتاب فوق عصاره مجموعه چهار جلدي كتاب سيره تربيتي پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت«عليهم السلام» است كه پيش از اين از سوي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تدوين و منتشر شده بود.

علاقه مندان به مباحث تربيتي بويژه تربيت اسلامي مي توانند اين كتاب 378 صفحه اي را با قيمت 19600 تومان از كتاب فروشي ها و يا از طريق سايت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني rihu.ac.ir سايت سازمان سمت به نشاني samt.ac.ir و سايت خانه كتاب به نشاني ketab.ir/rihu خريداري كرده و از مطالعه آن لذت ببرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha