پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه مسئولان باید شرایط شادی مردم را فراهم کنند و برای تحقق این امر ابتدا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع کارکنان شهرداری بیرجند، با بیان اینکه شهرداری با نیاز روزمره مردم سر و کار دارد، اظهار کرد: موفقیت و عدم موفقیت شهرداری در میزان رضایت مندمی مردم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئولان باید مقدمات شادی مردم را فراهم کنند، عنوان داشت: آنچه اصل شادی را در انسان ریشه دار می کند، شادابی درونی است.

وی با اشاره به اینکه فردی که بیکار است و درآمدی ندارد هر جشنی نمی‌تواند او را شاد کند، خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید شرایط شادی مردم را فراهم کنند و برای تحقق این امر ابتدا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کنند زیرا اگر مشکلات مردم رفع شود همه آنها خوشحال و شاد می‌شوند.

امام جمعه بیرجند ضمن بیان اینکه اگر مشکل مردم رفع نشود هرچه شهر را آذین بندی کنیم مردم شاد نمی‌شوند، تصریح کرد:  باید همراه مردم و با مردم باشیم و در همه مراسمات خدمت بی‌منت مدنظر باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مسئولان باید امورات مردم را انجام دهند تا جامعه شاد باشد، گفت: اگر در درون بر اساس رشد عقلانی از ایمان کافی برخوردار شود، هیچ مشکلی نمی‌تواند او را از پای درآورد؛ اما در هر حال مسئولان باید کار مردم را راه بیندازند تا کمبودها برطرف شود.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha