پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 466919
۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
نمایشگاه واقعه نگاری اربعین در قم

حوزه/ نمایشگاه واقعه نگاری اربعین در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با وسعت ۱۲۰۰ مترمربع از ۲۵ مهر در صحن جامع جوادالائمه (ع) در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نمایشگاه واقعه نگاری اربعین از سوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و با همکاری مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت(ع) وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیستانی با وسعت 1200 مترمربع از 25 مهر در صحن جامع جوادالائمه آغاز به کارکرد.

بر اساس این گزارش: این نمایشگاه که متشکل از غرفه‌های تخصصی در حوزه عکس و پوستر است، غرفه‌ای به نام تصاویر حرفه‌ای از پیاده‌روی اربعین سنوات گذشته را در خود جای‌داده است.

گفتنی است: غرفه‌های عکس‌های مردمی، تابلوهای جدید هنری، تصاویر قدیمی از حضور علما در پیاده‌روی اربعین، اینفوگرافی با زبان‌های فارسی و اردو و غرفه دل نوشته با موضوع پیاده‌روی از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است.

همچنین غرفه‌ای اختصاصی به‌منظور ارائه گزارش تصویری و ویدئویی از فعالیت موکب 1080 در این نمایشگاه جانمایی شده که به ارائه تصاویر، کلیپ‌ها و مستندهای تصویری از فعالیت سنوات گذشته موکب حرم مطهر در پیاده‌روی اربعین می‌پردازد.

غرفه‌ای با موضوع واقعیت افزوده با محوریت عاشورا و ضریح نمادین در کنار سالن اجتماعات محافل مذهبی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه به‌حساب می‌آید.

این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت 17 الی 22 میزبان علاقه‌مندان بوده و تا 17 آبان ماه نیز ادامه دارد.

خاطرنشان می‌شود: نمایشگاهی با موضوع پیاده‌روی اربعین متشکل از 15 پوستر که به روایت تصویری احادیث اهل‌بیت علیهم‌السلام در بیان فضیلت اربعین پرداخته همه‌روزه به‌صورت شبانه‌روزی در صحن حضرت صاحب‌الزمان در معرض دید عموم قرارگرفته است

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha