پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حرم رضوی

حوزه/ ویژه برنامه های اربعین حسینی حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) از غروب امروز دوشنبه هفتم آبان‌ماه آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، ویژه برنامه شب اربعین حسینی دوشنبه از ساعت 17:45 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شریعتی‌تبار به ایراد سخنرانی و جعفر ملائکه و جواد حسینی به روضه‌خوانی و مرثیه‌خوانی می‌پردازند.

در شب اربعین حسینی همچنین در رواق دارالهدایه نیز با حضور گروه‌های زیارتی برنامه عزاداری و روضه‌خوانی دایر است.

مراسم عزاداری و سوگواری روز اربعین نیز از ساعت 5:10 صبح با قرائت قرآن کریم در رواق امام خمینی(ره) آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری‌کاشانی و مرثیه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) ادامه پیدا می‌کند.

سخنرانی آیت الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) از برنامه‌های محوری روز اربعین  حسینی حرم مطهر رضوی است که از ساعت 9 صبح تا نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

اجتماع عظیم مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) هم بعد از نماز ظهر و عصر، در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد. بعد از نماز ظهر و عصر نیز زیارت اربعین توسط امیر عارف، در رواق امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.

 ویژه برنامه شام اربعین و آغاز برنامه‌های دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی هم سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کازرونی و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha