پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا عبدالرحمن رحمانی

​حوزه/ امام جمعه سروآباد گفت: جای بسی خوشحالی است که می بینیم مردم اهل سنت و تشیع در موکب ها و ایستگاه های صلواتی در کنار هم به زوار امام حسین علیه السلام خدمت رسانی می کنند که این را باید نمود بارز عملی وحدت در اسلام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن رحمانی صبح امروز در جمع تعدادی از خانواده های شهدای شهر سروآباد با محکوم کردن عملیات تروریستی در این شهر و شهادت دو نفر از بسیجیان این منطقه به دست مزدوران آدمکش اظهار داشت: اسلام به عنوان اکمل ادیان، وظایف بسیاری را برای پیروان خود در هر زمان و مکانی مشخص و تعیین کرده است، لذا همه ملزم به اطاعت از این دستورات الهی هستیم، زیرا این دستورات زمینه خوشبختی و سعادت مندی این دنیا و آخرت همه ما را فراهم می سازد.

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به اربعین حسینی، اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که می بینیم مردم اهل سنت و تشیع در موکب ها و ایستگاه های صلواتی در کنار هم به زوار امام حسین علیه السلام خدمت رسانی می کنند که این را باید نمود بارز عملی وحدت در اسلام عنوان کرد.

ماموستا رحمانی با اشاره به اینکه رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) باید اسوه زندگی همه ما باشند، اظهار داشت: بی شک حرکت در مسیر حق و دین مبین اسلام بهترین و مطمئن ترین راه برای نجات است و باید به یاد داشته باشیم که دلها تنها با یاد خداوند آرام می گیرند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: فرد باهوش کسی است که به این دنیا دل نبندد و خود و زندگی اش را وقف کمک به دیگران و ترویج اسلام ناب محمدی کند، زیرا اعتماد به این دنیای فانی کار آدم های کوته فکر و ضعیف النفس است.

ماموستا رحمانی در ادامه سخنان خود به دام های دشمنان برای فریب جوانان و نوجوانان کشورهای مسلمان اشاره کرد و افزود: دشمنان دین خدا و وحدت جهان اسلام با استفاده از تمام امکانات به دنبال به انحراف کشیدن جامعه اسلامی هستند و برای رسیدن به این مقصود پلید خود از هیچ کار زشتی رویگردان نیستند.

وی تصریح کرد: امروز اگر جوان مسلمان می خواهد از دست توطئه های و وسوسه های شیطانی دشمنان رهایی یابد، بهترین راه، پناه بردن به قرآن کریم و انجام فرامین و دستورات الهی است.

امام جمعه سروآباد در پایان با اشاره به اینکه دشمنان جهان اسلام این روزها فشارهای بسیاری بر جمهوری اسلامی وارد می آورند، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که در تقابل نظامی قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند، لذا با استفاده از تحریم های اقتصادی، تجهیز گروهک های تروریستی، جنگ رسانه ای و نرم و... به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جامعه مسلمین به ویژه جمهوری اسلامی ایران هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha