پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازگشت زائران اربعین

حوزه/ فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: بازگشت زوار در کمال امنیت، در حال اجراست و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسن کرمی در خصوص آخرین وضعیت تردد زوار در مرز مهران اظهار داشت: در حال حاضر تراکم جمعیت در برگشت زائران از مرز مهران را شاهدیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه ماموران یگان ویژه وضعیت امنیتی تردد زوار را در مرزهای سه گانه در رصد کامل داشته و از پهباد های سبک نیز برای اشراف اطلاعاتی خود استفاده می کنند، اعلام کرد: بازگشت زوار در کمال امنیت، در حال اجراست و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه به تجدید میثاق ماموران این یگان با شهدای قلاویز در مرز مهران اشاره و بیان کرد: هم اینک برنامه تجدید میثاق ماموران یگان های ویژه ناجا با شهدای قلاویز، همان مکانی است که جنگ از آنجا آغاز و تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند، در حال برگزاری است.در این یادمان کل نیروهای یگان ویژه مستقر در مرز مهران با آرمان های انقلاب، دفاع مقدس و ارزش های 8 سال جنگ تحمیلی تجدید میثاق می کنند.

سردار کرمی در پایان گفت: ماموران یگان های ویژه ناجا برای خدمت رسانی به زوار از هیچ کوششی دریغ نکرده و با برپایی ایستگاه های فرهنگی، رفاهی و همچنین مردم یاری در صدد خدمت عاشقانه تر و خالصانه تر به زوار هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha