پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری حماسه اربعین مرهون خون شهدای مدافع حرم است، کسانی که جان مبارکشان را دادند تا امروز بیش از ۲۰ میلیون نفر از سراسر دنیا در امنیت و آرامش بتوانند به زیارت سیدالشهداء (ع) بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در مراسمی که به مناسبت اربعین حسینی در ساری برگزار شد با بیان این که فلسفه قیام امام حسین(ع) ظلم ستیزی بود، گفت: این امام حسین(ع) بود که مبارزه با ظلم و ستم را به ما آموزش داد.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که ایستادگی در برابر مستکبران روح حسینی می خواهد، افزود: مبارزه کار امام حسین(ع) بود و ما هم امروز این کار را با ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های آمریکا ادامه می دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که قدرت اربعین کلید حل بسیاری از مشکلات امت اسلامی است، گفت: امروز جوامع اسلامی برای برون رفت از مشکلات می تواند از ظرفیت بالای اربعین حسینی بهره بگیرند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اربعین منظومه ای از معارف خداشناسی، امام شناسی، معیارهایی برای تشخیص حق و باطل و حلقه اتصال اسلام ناب محمدی (ص)به قیام جهانی حضرت مهدی (عج)است.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که بهره وری از حرکت اربعین باید به سمت مسائل اصلی جهان اسلام باشد، تصریح کرد: ایستادگی در برابر توطئه ها و دشمنی های استکبار، صهیونیسم و حمایت از مظلومین و قدس شریف باید شعار اصلی زائران حسینی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جبهه استکبار همه توان خود را به کار گرفته تا این حرکت عظیم را سانسور خبری کند اما نمی تواند، ادامه داد: اربعین معرفی امام حسین(ع) به دنیا است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که بخش اعظمی از این حرکت را مدیون شهدای عزیز مدافع حرم هستیم، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری حماسه اربعین مرهون خون شهدای مدافع حرم است، کسانی که جان مبارکشان را دادند تا امروز بیش از 20 میلیون نفر از سراسر دنیا در امنیت و آرامش بتوانند به زیارت سیدالشهداء (ع) بروند.

وی با بیان این که امروز استکبار جهانی به دنبال اسلام هراسی و ایران هراسی در سطح دنیا است، گفت: به همین دلیل همه توان خود را برای از بین بردن روابط دوستانه و برادرانه میان کشورهای اسلامی به کار گرفته است.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که اربعین می تواند بهترین فرصت و ظرفیت برای خنثی سازی این اهداف دشمن باشد، تصریح کرد: امروز پیاده روی اربعین حسینی در سایه توطئه دشمنان به نمایش وحدت و همبستگی همه ملت های جهان به ویژه امت اسلامی تبدیل شده است.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha