پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روزنامه نگار ترکیه ای

حوزه/ "جواد غوک" رئیس هیئت روزنامه نگاران ترکیه و مسئول اخبار meltem TV گفت: ما به کربلا آمده ایم تا زیارت اربعین را به صورت حقیقی و به دور از تشویش و خدشه بازتاب دهیم و به گوش دیگران برسانیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تعدادی از روزنامه نگاران و عکاسان از کشور های مختلف برای پوشش خبری زیارت اربعین به کربلا آمده اند.

"جواد غوک" رئیس هیئت روزنامه نگاران ترکیه و مسئول اخبار ((meltem TV گفت: ما به کربلا آمده ایم تا زیارت اربعین را به صورت حقیقی و به دور از تشویش و خدشه بازتاب دهیم و به گوش دیگران برسانیم.

"غوک" با بیان اینکه رسانه ها برای تحریف زیارت اربعین به شکل گسترده ای آن را سانسور کرده و مشوش جلوه می دهند، گفت: آن ها این کار را به خاطر منافع کشور های بیگانه و حتی کشور های عربی انجام می دهند و ما با رصد این مسئله از طریق رسانه ها و متخصصین خودمان به این نتیجه رسیدیم.

وی افزود: ما مراسم زیارت اربعین را در بیش از 900 رسانه ترکیه بازتاب داده و اقدام به پخش مستقیم این زیارت کردیم. علاوه بر این روزنامه نگاران در روزنامه "الصباح" ترکیه که بیش از یک میلیون نسخه از آن در ترکیه چاپ می شود، مطالبی در خصوص اربعین می نویسند.

روزنامه نگار ترکیه ای در پایان به اهمیت معرفی زیارت اربعین، مهمان نوازی و رفتاری انسانی خادمان با زائران اشاره کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha