سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اربعین بزرگترین اجتماع تاریخ است، گفت: طبیعتا حضور میلیونی زائران یک بُرد رسانه ای، فرهنگی و تبلیغی خواهد داشت و چه بسا بر همین اساس نیز اهل بیت عصمت و طهارت بر زیارت ابعین تاکید داشته اند.

حجت الاسلام عبادی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد:در راهپیمایی اربعین جمعیت بی نظیری پیرامون حرم مطهر ابی عبدالله(ع) تجمع می کنند که قطعا آثار جهانی را به دبنال خواهد داشت.

وی افزود: این اجتماع به نوعی هم جایگاه سیدالشهدا(ع) را به دنیا معرفی می کند و هم اهتمام و علاقه شدید مسلمانان جهان را به ابی عبدالله(ع) نشان می دهد.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبیعتا ابزارهای رسانه ای در رساندن این پیام نقش به سزایی را ایفا می کنند، خاطر نشان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی بازتاب رسانه ای بالایی در جهان دارد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: رسانه های بزرگ دنیا تحت سیطره صهیونیست ها و یا حداقل تحت مدیریت بنگاه های اقتصادی  استکبار هستند و به خودی خود به شخصیت بزرگی چون ابی عبدالله(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت نمی پردازند مگر اینکه مجبور شوند.

وی ادامه داد: وقتی حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین مطرح شود، خواه ناخواه پیام این حضور چه در شبکه های اجتماعی و چه ماهواره ای انعکاس جهانی پیدا می کند و هرچند دشمنان بخواهند آن را نادیده بگیرند نخواهند توانست آن را پنهان و در بایکوت خبری قرار دهند.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای عنوان داشت: مشاهده چنین حضوری سؤالات زیادی را برای مردم دنیا به وجود خواهد آورد که امام حسین(ع) دارای چه شخصیتی می باشد که این چنین سیل مشتاقانی را به کربلا می کشاند و بعد از 1400 سال هنوز حاضرند در یک مکانی اجتماع کنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه اربعین بزرگترین اجتماع بشری است، گفت: طبیعتا حضور میلیونی زائران یک بُرد رسانه ای، فرهنگی و تبلیغی خواهد داشت و چه بسا بر همین اساس نیز اهل بیت عصمت و طهارت بر زیارت ابعین تاکید داشته اند.

وی با اشاره به اینکه بزرگان از گذشته به زیارت اربعین می رفتند، اضافه کرد: جایگاه اهل بیت و امام حسین(ع) به گونه ای است که دشمنان و طاغوتیان علاقه ای نداشتند که نام ایشان زنده بماند، لذا بارها قبر حضرت توسط حاکمان جور تخریب شده است تا دسترسی مردم به امام حسین(ع) کوتاه شود، اما هرچه گذشته این عشق و علاقه بیشتر شده است.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای بیان داشت: امام حسین(ع) نور خداست و خدا نورش را هرچه بگذرد بیشتر خواهد کرد، لذا محبت و عزت حسین ین علی(ع) هر روز بیشتر می گردد.

حجت الاسلام عبادی یادآورر شد: کسی همانند حسین بن علی(ع) در جهان وجود نداشته است که چنین نهضتی را ایجاد کند و چنین حماسه ای را بیافریند، لذا هیچ کس نمی تواند با چنین درگاه و جایگاهی رقابت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا علیرغم توطئه های برخی افراد در شبکه های اجتماعی همچنان شاهد حضور میلیونی ایرانی ها در عراق هستیم گفت: اینها شیطنت های مشکوکی است که در داخل ایران انجام می شود، اما مسئولین ایران و عراق به خوبی به توطئه ها و فتنه های دشمنان آگاهند.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای با بیان اینکه مطمئنا افرادی که در داخل و خارج کشور شمشیر را برای نابودی ایران اسلامی از رو بسته اند، مدیریت می شوند، اظهار داشت: تیم هایی برای ضربه زدن به پایه های انقلاب و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته اند و همچنین اتحاد بین مردمان ایران و عراق را هدف آماج تیرهای خود قرار داده اند، اما به لطف رهبر انقلاب و بصیرت مردم این تیرها یکی پس از دیگری به سنگ می خورد.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: قطعا منافع امت اسلام اقتضا می کند تا کشور ایران و عراق در کنار یکدیگر بایستند و با دشمنان مبارزه کنند.

وی در پایان گفت: برخی ها حساسیت هایی را ایجاد می کنند و در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به اشتراک می گذارند که تمامی آن ریشه در نظام سلطه دارد و برخی افراد ساده لوح نیز به این شبهات دامن می زنند لذا باید هوشیار بود و با اتحاد پیام اربعین حسینی را به کل جهان منتقل کرد.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha