شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر هوایی از نماز جماعت در مسیر پیاده روی اربعین

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: علیرغم بایکوت اجتماع عظیم اربعین از سوی رسانه های غربی، بازهم شاهد بودیم که تصاویر و فیلم های این رویداد عظیم در سراسر جهان در فضای مجازی منتشر شد و دست دروغگویان و معامله گران رسانه ای رو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون  زائر کربلای معلی، اظهار داشت: امسال شکوه و عظمت اربعین حسینی نسبت به سالهای گذشته بسیار بیشتر و چشمگیرتر بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه حضور میلیونی عاشقان حسینی در کربلا واقعه و رویدادی تاریخی محسوب می شود، گفت: اجتماع عظیم میلیون ها عاشق و دلداده امام حسین علیه السلام در کربلا توجه تمام جهان را به این حرکت عظیم جذب کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از رسانه های معاند اسلام به ویژه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت از پوشش خبری این رویداد عظیم انسانی و دینی امتناع کردند، گفت: علیرغم بایکوت این رویداد به این مهمی، بازهم شاهد بودیم که تصاویر و فیلم های این رویداد عظیم در سراسر جهان در فضای مجازی منتشر شد و دست دروغگویان و معامله گران رسانه ای رو شد.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: خوشبختانه جهانیان به عینه دیدند که هنوز وحدت و برادر در جهان اسلام حکمفرماست و گروهک های تروریستی و جنایتکار که به نام اسلام اقدام به انجام بدترین فجایای بشری می کنند، جایی در میان امت اسلام ندارند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: خوشبختانه در اربعین حسینی امسال شاهد امنیت کامل راه ها، مسیرها و کربلا معلی و حرم امام حسین علیه السلام بودیم که این ها را باید نتیجه جانفشانی، ایثار و شهامت و شهادت مدافعان حرم دانست.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: اجتماع میلیونی اربعین حسینی با شرکت بسیاری از مردم جهان از هر رنگ و نژاد و دین، پیام هشداری به سران آل سعود و زیاده خواهان جهان اسلام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha