پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در دیدار زائران اربعین خواستار تلاش بیشتر برای پیوستن به نهضت حسینی و عدم انحراف از آن شد و از عدم تلاش بیشتر و بهتر در نشر قیام امام حسین (ع) ابراز تأسف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در دیدار زائران اربعین خواستار تلاش بیشتر برای پیوستن به راه نهضت حسینی و عدم انحراف از آن شد و از عدم تلاش بیشتر و بهتر در نشر قیام امام حسین (ع) ابراز تأسف کرد.

ایشان به حضور میلیونی زائران اربعین در حرم امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: میلیون ها زائر بر قشر آگاه و فرهنگی در راه مبانی و اهداف نهضت حسینی سبقت می گیرند، لذا احساس می کنم هر چقدر ما در این راه تلاش کنیم باز هم کم است.

آیت الله مدرسی در این دیدار که اساتید دانشگاه، علما و خطبا حضور داشتند به سخصیت حضرت زینب کبری (س) اشاره و تاکید کرد: حضرت زینب (س) با صبر و مقابله با ستم های دولت اموی، پرچم نهضت حسینی را به دوش کشید.

ایشان افزود: اینکه مردم مشتاق زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین هستند، به خاطر ابراز همدردی با حضرت زینب کبری (س) است.

از طرف دیگر حجت الاسلام سید هادی مدرسی فرزند آیت الله مدرسی در خصوص شخصیت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) تنها مظهر صبر نبودند، بلکه در مدیریت بحران موفق عمل کرد و در زمانی که امویان سعی در خاموش کردن صدای امام حسین (ع) و رسالت ایشان داشتند، حضرت زینب (س) در رساندن صدای امام حسین (ع) در مجلس ابن زیاد و مجلس یزید موفق بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha