جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان غیور و ولایت مدار کشورمان در سیزدهم آبان ماه پاسخ دندان شکنی به توطئه آمریکایی ها خواهند داد، گفت: آمریکایی ها پاسخ تهدید های خود علیه ملت ایران را سیزدهم آبان ماه خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا با اشاره به عظمت حسینی در روز اربعین، گفت: این حضور با عظمت و کم نظیر پیام روشنی برای دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) بود.

وی با بیان این که دنیا از این حضور بی نظیر امت اسلامی مبهوت مانده است، افزود: این حضور میلیونی نشان داد اگر امت اسلامی بخواهند می توانند از همه بحران ها و مشکلات با وحدت و همبستگی عبور کنند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که هیچ قدرتی توان مقابله با این حماسه عظیم را نداشته و ندارد، خاطرنشان کرد: این سیل خروشان عاشقان حسینی به راحتی می توانند دشمنان و بدخواهان اسلام را شکست دهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که زائران حسینی نشان دادند که عشق به امام حسین(ع) حد و مرز نمی شناسد، تصریح کرد: دشمنان اهل بیت(ع) بدانند اگر همه قدرت های ظلمانی جهان نیز با هم متحد شوند نمی توانند در برابر این عظمت حسینی ایستادگی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سیزدهم آبان ماه اشاره کرد و بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم روز استکبار ستیزی تأکید کرد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که دشمنان ملت ایران باید بدانند پس از گذشته چهار دهه از انقلاب هنوز فرهنگ استکبار ستیزی در این کشور زنده و پویا است، خاطرنشان کرد: این ملت غیور و ولایت مدار پرچم دار فرهنگ استکبار ستیزی در جهان هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکای جنایت کار در چهار دهه اخیر هر چه در توان داشته علیه ملت ایران به کار گرفته است، تصریح کرد: اما ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با همه توان در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان ایستادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها از نخستین روز پیروزی انقلاب دشمنی خود با ملت ایران را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: این دشمنی چهار دهه است به شیوه های مختلفی علیه این ملت بزرگ و مستقل ادامه دارد.

امام جمعه نکا با بیان این که همه توطئه های آمریکا با وحدت و همبستگی ملی شکست خورده است، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در سایه تحریم های ظالمانه آمریکا امروز به یکی از کشورهای مهم و اثرگذار منطقه و جهان محسوب می شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی فکر می کنند با فشارهای اقتصادی می توانند ملت بزرگ ایران را از انقلاب جدا کنند، خاطرنشان کرد: اما نمی دانند این مردم چهار دهه است علیرغم همه فشارهای بین المللی لحظه ای پشتیبانی خود از انقلاب را ترک نکرده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان غیور و ولایت مدار کشورمان در سیزدهم آبان ماه پاسخ دندان شکنی به توطئه آمریکایی ها خواهند داد، افزود: آمریکایی ها پاسخ تهدید های خود علیه ملت ایران را سیزدهم آبان ماه خواهند گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha