جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهدای نیجریه اربعین

حوزه/ علمای بحرین شهادت عزاداران اربعین حسینی در نیجریه را به مسلمانان جهان تسلیت گفته و اشاره کردند: خون های پاک شهدای نیجریه هرگز ضایع نخواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای شهادت عزاداران اربعین حسینی در نیجریه را به مسلمانان جهان تسلیت گفته و اشاره کردند: خون های پاک شهدای نیجریه هرگز ضایع نخواهد شد، بلکه در رگ های آزادگان و مؤمنین جاری می شود تا درخت اسلام عزیز را سیراب کند.

متن بیانیه بدین شرح است:

ای برادران مظلوم و ستم کشیده ما در نیجریه، صبر کنید که پاداش شما بسیار بزرگ است و شهدای شما جاویدان شدند. چقدر بزرگ است شهادتی که متصل به نهضت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) و سرور جوانان بهشت باشد.

خون های پاک شهدای نیجریه هرگز ضایع نخواهد شد، بلکه در رگ های آزادگان و مؤمنین جاری می شود تا درخت اسلام عزیز را سیراب کند و درخت آن در آسمان نیجریه شاخ و برگ بدهد و بلکه با نور خورشید خود تمامی سرزمین ها را روشن کرده و به بشریت درس ثبات در راه حقّ و جانفشانی در راه اصول و ارزش های الهی و شعائر دینی بدهد و بگوید که در برابر طاغوت، مستکبرین و مفسدین فی الارض باید کوتاه نیامد.

برای اینکه شما در راه حقّ هستید و تصمیم دارید که در مسیر آزادی، کرامت، عزّت و پاکی زندگی کنید، انسان های شرور و شیاطینی در لباس انسان با شما می جنگند و با دشمنی و کینه توزی می کنند، امّا برای شما این کافی است که خداوند متعال در کنار شماست و در شرقو غرب یاور شما است.

ما این فاجعه را به خانواده های شهدا، نزدیکان، دوستداران و تمامی ملت مسلمان نیجریه و جهان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال می خواهیم به خانواده آنان صبر و اجر جزیل دهد و آن خون های پاک را در کنار یاران امام حسین (ع) بپذیرد.

از خداوند متعال برای ملت مظلوم نیجریه و آزادی رهبر مجاهد شیخ ابراهیم زکزاکی و تمامی زندانیان طلب گشایش می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha