شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه آمریکا برای استمرار جنگ روانی خود دور جدید تحریم های غیرقانونی خویش را به روز ۱۳ آبان موکول کرده است، گفت: آغاز دور جدید تحریم ها آمریکا، آن هم در ۱۳ آبان که روز «استکبارستیزی» است، نشان می دهد دشمنان، جنگ روانی شدیدی علیه ملت همیشه در صحنه ایران به راه انداخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در  4 دهه از عمر با عزت خود با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بوده است که این نشان می دهد که این نظام اسلامی دشمنان زیادی در کمین دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه این همه توطئه و دسیسه ها بی شمار تنها برای یک هدف پی ریزی شده اند، گفت: همه این توطئه ها و هزینه ها که دشمن متقبل شده، بخاطر منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران و یا حتی براندازی آن است.

ایران اولین قربانی تروریسم در جهان

وی افزود: در ابتدای انقلاب تاریخ این سرزمین گواه است که بسیاری از فرزندان نخبه، علما و روحانیون طراز اول به دست منافقان و گروه های مخالف انقلاب به خاک وخون کشیده شدند و باید ایران را اولین قربانی تروریسم در جهان دانست.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه ترور، جنگ تحمیلی هشت ساله، تهاجم فرهنگی و حال تحریم های اقتصادی، تنها گوشه کوچکی از تلاش دشمنان این مرزوبوم علیه تمامیت ارضی این کشور است، اظهار داشت: جالب اینجاست حامیان دروغین بشر و کشورهایی که خود را مهد دموکراسی می دانند، آتش افروزان واقعی جنگ تحمیلی در کشور هستند و جالب اینجاست؛ جمهوری اسلامی که باعث ثبات منطقه در بحث مبارزه با تروریست و گروهک های مسلح است، را به عنوان عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی خاورمیانه و حتی جهان معرفی می کنند که این ایده و نظریه ای مضحک است و باید آن را فراکنی دشمنان عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: رژیم آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابتدا از در دوستی قصد پیاده کردن پروژه نفوذ را داشت که در این مرحله با شکست روبرو شد، سپس با اجیر کردن فردی خودشیفته و متوهم بنام «صدام حسین» جنگی نیابتی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت که این پروژه هم به بن بست خورد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه پی ریزی کودتا، حمله طبس، ترور دانشمندان و نخبگان علمی و... از دیگر اقدامات ناامن کننده آمریکا علیه جمهوری اسلامی تاکنون بوده است، گفت: با وجود این همه دسیسه و توطئه، ملت ایران چگونه می تواند به کشوری به مانند آمریکا اعتماد کند؟.

عهد و وفایی در مستکبرین به ویژه آمریکا وجود ندارد

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود به یکی از فرمایشات مهم امام خمینی (ره) درباره سیاست پلید آمریکا اشاره کرد و گفت:امام راحل درباره ارتباط با آمریکا می فرمایند: « با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگ ها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید. ابرقدرتها آن لحظه ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمی ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند». این سخن امام راحل نشان می دهد که هیچ عهد و وفایی در مستکبرین به ویژه آمریکا وجود ندارد و دوستی با این کشورها عاقبتی جز پشیمانی و نسیان نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه به یوم الله 13 آبان ماه اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) چه زیبا فرمودند که سیزده آبان ماه 58 انقلاب دوم مردم ایران بود، به راستی در این روز برای دومین بار ابهت غرب و شرق در هم شکسته شد و دستان پلید استکبار برای کشورهای مظلوم جهان نمایان شد.

حساسیت و اهمیت راهپیمایی 13 آبان ماه امسال

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه برگزاری راهپیمایی 13 آبان ماه همیشه برای این مملکت مهم بوده است، گفت: راهپیمایی پرشور ملت ایران در 13 آبان ماه امسال نسبت به ادوار گذشته بسیار حساس و استراتژیک است، زیرا دشمنان این نظام و ملت حساب ویژه ای بر روی این روز باز کرده اند، لذا حضور حداکثری ما در این روز بزرگ که بنام روز «استکبارستیزی» معروف شده است می تواند جلوی بسیاری از زیاده گویی های و زیاده خواهی های دشمنان را بگیرد.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه از ماه ها قبل دشمنان به استقبال 13 آبان رفته اند، اظهار داشت: دشمنان به خوبی می دانند روزهایی به مانند 13 آبان ماه، روز قدس و 22 بهمن پایه های قدرت مردمی نظام هستند، لذا برای تضعیف و منفعل کردن این روزها از هیچ عنصری فروگذار نیستند.

نقشه های پلید دشمنان برای 13 آبان ماه امسال

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با تاکید بر اینکه در سیزده آبان ماه امسال باید حضورمان دنیا را مبهوت کند، گفت: بسیاری از رسانه های دنیا چشم به راهپیمایی 13 آبان ماه امسال دوخته اند و در مقابل بسیاری از شبکه های ماهواره ای و مجازی معاند این نظام و مملکت چشم امید به عدم حضور مردم در این برهه خاص از تاریخ انقلاب دوخته اند و برای این روز نقش های پلید بسیاری در آستین خود دارند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه آمریکا برای استمرار جنگ روانی خود دور جدید تحریم های غیرقانونی و مغایر با اصول بین المللی خویش را به روز 13 آبان موکول کرده است، گفت: آغاز دور جدید تحریم ها آمریکا، آن هم در روز 13 آبان ماه که روز «استکبارستیزی» است، نشان می دهد که دشمنان، جنگ روانی شدیدی علیه ملت همیشه در صحنه ایران به راه انداخته اند.

حوزه های علمیه بلندگوهای اسلام هستند

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود به نقش حوزه های علمیه، علما، روحانیون و طلاب در این روزها اشاره کرد و گفت: این بزرگواران بلندگوهای اسلام هستند و باید بر طبل رسوایی کشورهایی مانند آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل، آل سعود و... بکوبند و چهره مزور این کشورها را برای جهانیان هویدا نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی با روحانیت بوده است، گفت: از ابتدای انقلاب همیشه روحانیت در صحنه های حساس نظام حضور فعال و چشمگیری داشته است و اکنون نیز زمان این حضور فعالانه این قشر بزرگ جامعه اسلامی است. روحانیون یا همان منادیان و هادیان دینی باید تمام تلاش خود را برای روشنگری و برملا ساختن چهره واقعی دشمنان این نظام و مملکت را داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود تاکید کرد: با توجه به فشارهای همه جانبه دشمنان این نظام و مملکت حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه بر همه ما واجب است و حضور هر یک از ما خود مهر تاییدی بر حقانیت جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی هایی دنیای کفر و استبداد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha