جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دشمنان منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی بسیار امیدوارند که راهپیمایی امسال ملت ایران در ۱۳ آبان، کم رنگ و کم جمعیت باشد، ولی ملت ایران امسال هم مانند سالهای گذشته با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهند زد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به اهمیت راهپیمایی 13 آبان ماه، اظهار داشت: در تقویم انقلاب اسلامی روزهای سرنوشت ساز و بسیار مهمی داریم که یکی از این روزها؛ یوم الله 13 آبان ماه می باشد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل 13 آبان 58 را انقلاب دوم ملت ایران نامیده اند، گفت: سیزدهم آبان ماه یا همان روز «استکبارستیزی» روزی سرنوشت ساز در تاریخ آینده انقلاب اسلامی است که باید بزرگی این روز برای جوانان و قشر جدید که این برهه تاریخی از نظام را تجربه نکرده اند را بازگو کنیم.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه تمام روزهای ملی در ایران به مانند روز قدس، 22 بهمن، 13 آبان و... از اهمیت خاص خود برخوردارند، افزود: امسال دشمنان این ملت و نظام حساب ویژه ای بر روی راهپیمای سیزده آبان ماه بازه کرده اند و از ماهها قبل تبلیغات منفی و ضدملی خود را علیه این روز بزرگ در تقویم انقلاب اسلامی آغاز کرده اند.

وی، تحرکات اخیر تروریست ها و گروهک های مسلح را یکی از برنامه های دشمنان برای تحت الشعاع قرار دادن راهپیمایی مهم 13 آبان ماه امسال عنوان کرد و گفت: دشمنان دست به هر توطئه ای می زنند که بین ملت و نظام جدایی ایجاد کنند و برای رسیدن به این مقصود پلید نزدیک به 4 دهه است که میلیاردها دلار هزینه کرده اند، ولی به یاری خداوند تاکنون در رسیدن به نیات شیطانی خود ناکام مانده اند.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم که در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال حضوری فعال و پرشور داشته باشیم، اظهار داشت: دشمنان منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی بسیار امیدوارند که راهپیمایی امسال ملت ایران در 13 آبان، کم رنگ و کم جمعیت باشد، ولی ملت ایران امسال هم مانند سالهای گذشته با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهند زد.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه این نظام قریب 40 سال است که توطئه های بسیاری را پشت سرگذاشته است، گفت: بی شک اگر قاطعیت امام خمینی (ره)، رشادت و شهادت جوانان این مملکت و نیز درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری نبود، این انقلاب به این سن از عمر پربرکت خود هرگز نمی رسید.

این عالم اهل سنت کردستان ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران، امتی با درایت و دشمن شناس هستند و هرگز فریب حرفها و سخنان فریبکارانه دشمنان قسم خورده این نظام را نخواهند خورد، زیرا دستان معاندان نظام برای مردم ایران رو شده است.

وی در ادامه سخنان خود به علت دشمنی برخی از کشورهای جهان با نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: با ایجاد انقلاب اسلامی در منطقه منافع استکباری بسیاری از کشورهای دنیا در منطقه و جهان به خطر افتاد و از طرف دیگر اقتدار روز به روز ایران در منطقه باعث شده است که مستکبران در پیاده کردن نیات پلید و شیطانی خود ناکام بمانند، لذا دشمنان برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha