پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: در روز ۱۳ آبان باید همه طلاب، اساتید و روحانیون در تجمع ضد استکباری حضور یابند تا به دشمنان نشان دهیم که تهدیدات آمریکا توخالی بوده و این ملت در برابر همه تهدیدات و تحریم ها به خوبی ایستادگی خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین گفت: امسال ملت ایران از اقصی نقاط کشور حضور حماسی و به یاد ماندنی در مراسم اربعین حسینی داشتند که جای قدردانی دارد. این حضور نشان داد که ملت ایران عشق و ارادت مثال زدنی به ائمه معصومین دارند.

وی ضمن قدردانی از میهمان نوازی خوب ملت عراق، بیان کرد: مردم عراق در میهمان نوازی از زائرین پیاده اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته و به دشمنان و استکبار جهانی نشان دادند که پیوند این دو کشور مسلمان ناگسستنی خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: قبل از برگزاری مراسم اربعین حسینی شبکه ها و رسانه های بیگانه مدام بر طبل تفرقه و اختلاف ایران و عراق می کوبیدند، ولی ملت عراق نشان دادند که این نوع تحرکات تاثیری در پیوند این دو کشور نخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه به فرارسیدن روز 13 آبان اشاره و بیان کرد: در هر کجای جهان جنایات آمریکا و توطئه های شوم آنان مشهود است که نمونه آن امروز در یمن و سوریه و دیگر کشورها قابل مشاهده است

وی اظهار کرد: آمریکا و ایادی استکبار جهانی در منطقه توطئه های مختلفی علیه این نظام برآمده از خون شهدا انجام دادند که خوشبختانه تمامی توطئه های آنان خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در روز 13 آبان باید همه طلاب، اساتید و روحانیون در تجمع ضد استکباری حضور یابند تا به دشمنان نشان دهیم که تهدیدات آمریکا توخالی بوده و این ملت در برابر همه تهدیدات و تحریم ها به خوبی  ایستادگی  خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha