شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: توقع داریم کسانی که دلداده آمریکا بودند و آنها را باور داشتند و اعتماد می کردند، بیدار شده و دیگر حتی زمزمه مذاکره با آنها را مطرح نکنند و تمام همت خود را صرف خدمت به مردم کنند .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی،‌امروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه  علمیه قم گفتند: آمریکا با بازگرداندن  تحریم ها اوج  خباثت و دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد.

 این مرجع تقلید تصرح کردند:  مقامات آمریکایی بدانند ان شاءالله ملت ایران با صبر و استقامت و اتکا به خدا و نیروی انسانی جوان و امکانات خود از این مرحله هم عبور خواهد کرد و یکبار دیگر آمریکا منفور ملت ایران خواهد شد.

معظم‌له وحدت و انسجام مسئولان و تبعیت از رهبری و مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی همراه با نظارت دقیق را راه برون رفت از مشکلات دانسته و افزودند:  توقع داریم کسانی که دلداده آمریکا بودند و آنها را باور داشتن و اعتماد می کردند، بیدار شده و دیگر حتی زمزمه مذاکره با آنها را مطرح نکنند و تمام همت خود را صرف خدمت به مردم  کنند  چون یکبار دیگر اعتماد به آمریکا بی تردید خیانت به ملت ایران است و همه دیدیم هربار اعتماد به آنها موجب ضرر برای ملت بود.

حضرت آیت الله  نوری همدانی با تاکید بر جلوگیری از فساد و نظارت دقیق بر بازار  و برخورد با مفسدان در هر سطحی که باشد را خواستار شدند و افزودند: مدیریت ها و مسئولیت ها باید بر اساس شایسته سالاری یعنی تعهد و تخصص باشد تا مردم ببینند که مسئولان متخصص با تعهد دینی و انقلابی مشغول کار هستند و آن وقت است که ملت اعتماد شان بیشتر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha