پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام یعقوبی - آئین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید نهاد تعزیرات حکومتی ضمن پیشگیری از نفوذ آسیب‌های مختلف به بازار، شیطنت‌های برخی کاسب نماها و شیادان اقتصادی را کنترل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، ضمن گرامیداشت روز تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: عدالت، امنیت و رفاه معیشتی سه اصل حقوق بشری است که انسان‌ها بدان نیازمندند و این سه اصل را امام صادق (ع) بیان کرده است.

وی افزود: عدالت و امنیت و رفاه اجتماعی با دیانت مردم گره خورده است، به‌گونه‌ای که اگر در این سه اصل خدشه‌ای وارد شود، دین و اخلاق مردم فاسد می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با بیان این‌که انقلاب ما پیام عدالت و امنیت را به بشریت اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: باید جامعه دینی ما سازوکار این پیام را در داخل کشور فراهم کند تا بتوانیم به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: رسیدگی به مسائل معیشتی و اقتصاد جامعه مسئله‌ای بسیار مهم و حیاتی است؛ چراکه این مسئله با اعتقادات مردم جامعه گریبان گیر است و اگر معیشت مردم دچار تزلزل شود این مسئله موجب فساد اخلاقی جامعه می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: برخی از سودجویان و آنانی که آب به آسیب دشمن می‌ریزند در موقعیت‌های حساس به‌ویژه تحریم‌های اقتصادی آمریکا شیطنت می‌کنند تا بتوانند نظم بازار را بر هم بزنند و اقتصاد کشور را دچار آشفتگی و ازهم‌گسیختگی کنند که در این‌گونه مواقع باید تعزیرات حکومتی بتواند شیطنت‌ها را شناسایی و کنترل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید نهاد تعزیرات حکومتی ضمن پیشگیری از نفوذ آسیب‌های مختلف به بازار، شیطنت‌های برخی کاسب نماها و شیادان اقتصادی را کنترل کند.

وی افزود: البته لازم است قبل از هر چیزی آبروی بازاریان و کسبه و پیشگیری از تخلف مورد نظر مسئولان تعزیرات باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha