چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
۱۳ آبان

حوزه/ جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران همگام با اقشار مختلف امت بزرگ اسلامی بار دیگر با شهدای عزیز و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و در راهپیمایی بزرگ سیزده آبان حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی باتاکید بر حضور طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) در راهپیمایی 13 آبان در بیانیه ای آورده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در جهان معاصر فریادگر ندای توحید و دعوت به عدالت شد و همه طاغوت‌ها و زورگویان و بت‌های جاهلیت مدرن را به مبارزه طلبید و در این نبرد مقدس روز به روز سنگرهای جدیدی را در دلهای پاک امت اسلامی و دیگر ملت‌ها فتح کرد. مستکبران جهانی نیز برای مقابله با این پدیده مقدس نهایت تلاش خود را به کار بردند و هر روز از بخشی از ادعاهای خویش عقب نشستند و شکست ذلت‌بار توطئه‌ها و نقشه‌های خود را پذیرا شدند.

وی در این بیانیه تاکید کرده است: راه انداختن جنگ‌های داخلی، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه، ترورهای کور، توطئه شوم و گسترده داعش و ده‌ها نقشه و دسیسه دیگر همگی به لطف خدای متعال و پایمردی ملت بزرگ ایران و رهبری امام امت و مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

امروز و در ادامه این مسیر مقدس و استمرار نبرد جاودانه حق و باطل، ملت ایران و همه اقشار مختلف آن، استوار و پابرجا با اراده‌ای پولادین بر عهد خویش با شهدا، امام راحل و رهبر انقلاب در مبارزه با طاغوت‌ها و استکبار جهانی با صداقت تمام و استواری کامل ایستاده است.

جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در این مسیر نورانی و مقدس همگام با همه اقشار مختلف امت بزرگ اسلامی بار دیگر با شهدای عزیز و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و در راهپیمایی بزرگ سیزده آبان حضور فعال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha