چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
بین الحرمین

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از تولید سه فیلم مستند از فعالیت روحانیون قزوین در موکب های اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: امسال همچون سال های گذشته با هماهنگی مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، تصاویر مختلفی از فعالیت های تبلیغی روحانیون و مبلغین حوزه  استان در موکب های مسیر نجف به کربلا و همچنین کربلای معلی تهیه گردید که هفته جاری این سه مستند از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روحانیون حوزه علمیه استان قزوین به خوبی کار پاسخگویی به شبهات زائرین پیاده اربعین حسینی و همچنین واقعه عاشورا را به صورت تصویر به مخاطبین ارائه می دادند.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه استان قزوین همچنین از برپایی نمایشگاه عکس اربعین حوزه علمیه استان قزوین خبرداد و بیان کرد: به لیل برگزاری کنگره سه هزار شهید استان این نمایشگاه بعد از برپایی کنگره برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام افشار از مدیر کل امور بین الملل سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به دلیل ارائه مجوز مربوط به تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین تقدیر کرد و گفت: امسال گروه برنامه ساز حوزه قزوین به خوبی توانست که در پشت بام حرم سالار شهیدان تصاویر نابی از حضور میلیونی ملت ایران در مراسم اربعین حسینی تهیه کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha