جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا فایق رستمی

​حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه واجب ملی است، گفت: حضور هر یک از ما مهر تاییدی بر نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه است و این را دشمنان به خوبی می دانند، لذا فردا همه یکصدا در راهپیمایی شرکت پرشور داشته باشیم.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: 13 آبان ماه روز بسیار مهمی از نظر سیاسی در تقویم و تاریخ انقلاب اسلامی است، زیرا در این روز چندین واقعه مهم سیاسی روی داد که سرنوشت انقلاب را رقم زد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری به این رویدادها در این روز اشاره کرد و گفت: در 13 آبان ماه سه رویداد مهم سیاسی رخ داد، یکی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، یکی کشتار دانشجویان و دانش آموزان به دست عمال شاه و دیگری تبعید امام راحل به کشور ترکیه بود.

وی با اشاره به اینکه این رویدادها 13 آبان ماه را در تاریخ سیاسی ایران بسیار استراتژیک نموده است، افزود: قریب به 40 سال است که مردم انقلابی و بیدار ایران اسلامی همه سال در 13 آبان با حضور در راهپیمایی این روز، تجدید بیعت دوباره ای با انقلاب و امام انقلاب می کنند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه ملت ایران، مردمی نجیب و وطن پرست هستند، گفت: ملت ایران در این 40 سال مشکلات بسیاری را متحمل شده است و در زندگی خود فراز و نشیب های فراوانی را تحمل کرده است، ولی هرگز پشت به انقلاب و ولایت فقیه نکرده است که این مایه افتخار و مباهات برای ملتی همانند ایران است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان نظام هر روز یک ترفند در آستین خود دارند تا مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند، اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران در مراسم های ملی و مذهبی همانند شرکت در راهپیمایی ها و... نشان می دهد که مردم ایران پایبندی خاصی به نظام جمهوری اسلامی دارند که همین عامل تاکنون باعث عقب راندن دشمنان قسم خورده این مملکت شده است.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه حضور همه ما در راهپیمایی 13 آبان ماه حیاتی و واجب است، گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه فردا نسبت به سالهای گذشته بسیار حساس تر شده است، زیرا دشمنان نظام تبلیغات بسیار گسترده ای برای کم رنگ کردن این حضور ملی داشته و دارند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: ایجاد ناامنی، ناامیدی و یاس از برنامه های کلی و بلندمدت دشمن علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی است، لذا باید بتوانیم بر این برنامه های دشمنان فایق شویم.

ماموستا رستمی در پایان با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه واجب ملی است، گفت: حضور هر یک از ماه مهر تاییدی بر این نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه است، و این را دشمنان به خوبی می دانند، لذا فردا همه باید یکصدا در راهپیمایی 13 آیان شرکت پرشور داشته باشیم و زمینه های یاس و حرمان دشمنان انقلاب را فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha