جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱۳ آبان

حوزه/ هم‌زمان با یوم‌الله ۱۳ آبان مردم انقلابی خراسان شمالی، دیار باب الرضا (ع) و گنجینه فرهنگ‌ها با حضور پرشور در راهپیمایی و تظاهرات این روز خشم و نفرت خود را از مستکبران و زورگویان عالم به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، امروز و در یوم‌الله سیزدهم آبان، روز ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز، اقشار مختلف مردم این استان به همراه دانش‌آموزان به خیابان‌ها آمده و با راهپیمایی و تظاهرات باشکوه، خشم خود را از اقدامات مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار را اعلام کردند.

مراسم امروز در بجنورد، مرکز خراسان شمالی از ساعت 9 صبح با حضور هزاران نفر از میدان شهید بهشتی این شهر آغاز شد و به سمت میدان حضرت قائم(عج) یا بازرگانی سابق ادامه یافت.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، هیهات منا الذله و ... بار دیگر استکبارستیزی و خشم و نفرت خود از متجاوزان عالم را نشان دادند.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسین شیخ‌الاسلام، معاون مجمع تقریب مذاهب اسلامی و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی به‌عنوان سخنران محوری سخنرانی کرد.

در پایان مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 13 آبان در بجنورد قطع‌نامه پایانی قرائت شد و شرکت‌کنندگان هم در پایان هر بند با تکبیرهای بلند خود آن را تأیید می‌کردند.

مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان افزون بر بجنورد در سایر شهرها و مناطق جمعیتی این استان هم با حضور پرشور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

دستگیری و تبعید امام خمینی به ترکیه در سال 1342، به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان معترض تهرانی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌وسیله دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 سه واقعه‌ای است که سیزدهم آبان ماه را به معنای واقعی یوم‌الله کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha