جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱۳ آبان

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در ۴۵ نقطه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در 45 نقطه مازندران برگزار شد.

این گزارش می افزاید؛ مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مرکز استان در دو مسیر مشخص راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه را آغاز کردند که مسیر نخست خیابان انقلاب، جمهوری اسلامی به سمت امامزاده یحیی(ع) و مسیر دوم میدان شهید قاسمی، خیابان جمهوری اسلامی به سمت امامزاده یحیی(ع) ساری بوده است.

بر اساس این گزارش، از جلوه های راهپیمایی امروز حضور گسترده طلاب و روحانیان در کنار دیگر اقشار شرکت کننده بود که همانند سال های گذشته با در دست داشتن پرچم کشورمان و همچنین پلاکارت های « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» جلوه دیگری به مراسم امروز جلوه خاصی بخشید.

طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان و دانش آموزان با داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند و بار دیگر به نظام سلطه اعلام کردند که تا پای جان از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی حراست و پشتیبانی خواهند کرد.

این گزارش می افزاید؛ شرکت کنندگان در راهپیمایی روز استکبار ستیزی مازندران با سر دادن فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، ای رهبر آزاده، مازندران آماده ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری پاسخ محکمی به یاوه گویی های مقامات آمریکایی دادند.

بر اساس این گزارش؛ دانشجویان، دانش آموزان و طلاب انقلابی و با بصیرت استان همزمان با سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha