جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان مردم قم

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ترامپ وعده داده بود که تحریم های علیه جمهوری اسلامی را امروز یعنی ۱۳ آبان ماه دوباره برمی گرداند که این حرف رییس جمهور آمریکا نوعی جنگ روانی علیه ملت ایران بود تا آنها را از حضور در این راهپیمایی منصرف کند که اینچنین نشد، بلکه حرفها و یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا نتیجه عکس داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در شهر سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: بعد از گذشت 40 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بازهم شاهد حضور گسترده ملت ایران در صحنه ها و عرصه های ملی هستیم که این نشان از وفاداری این ملت به آرمانهای نظام اسلامی دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: علیرغم تبلیغات رسانه های بیگانه و نیز برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، ملت ایران امروز دوباره با حضور در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از آمریکا و اعمال خلاف قانونش را اعلام می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با تاکید بر اینکه وحدت و انسجام ملت ایران با هیچ ترفندی شکستنی نیست، افزود: امروز حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان برای آمریکا به ویژه رییس جمهور گستاخش؛ ترامپ پیام های بسیاری دارد و به وی می گوید که هرگز نمی تواند ملت ایران را به زانو درآورد.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه رسانه های بیگانه و دشمنان امید فراوانی به حضورکم و حتی عدم حضور مردم در این راهپیمایی را داشتند، اظهار داشت: امروز ملت ایران نشان داد که مردمانی با بصیرت، با بینش و دشمن شناس هستند و به خوبی اوضاع سیاسی جهان را رصد می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ترامپ وعده داده بود که تحریم های علیه جمهوری اسلامی را امروز یعنی 13 آبان ماه دوباره می گرداند که این حرف رئیس جمهور آمریکا نوعی جنگ روانی علیه ملت ایران بود، تا آنها را از حضور در این راهپیمایی منصرف کند که اینچنین نشد، بلکه حرفها و یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا نتیجه عکس داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: امام خمینی(ره) چه زیبا فرمودند که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد»، امروز ما به این گفته و فرمایش امام راحل به خوبی رسیده ایم و بی شک تا زمانی که حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستیم این مملکت بیمه خواهد بود و ان شاء الله به دست صاحب اصلی اش؛ امام زمان(عج) خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha