پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امسال نیز مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی اوج استکبار ستیزی خود را برای دشمنان به نمایش گذاشتند، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی این شور و خروش مردمی چشم دشمنان انقلاب را کور کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان خرم آباد، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 13 آبان روز مقابله جبهه مستضعفان در برابر جبهه استکبار است، گفت: ملت بابصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی با اتحاد و همبستگی و تبعیت از ولایت و رهبری توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرده و روز به روز اقتدار روزافزون خود را در جهان بیشتر می کند .

وی با بیان اینکه پیام راهپیمایی 13 آبان استکبارستیزی و بیزاری از استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: راه مقابله با استکبار اتحاد، همدلی، بصیرت و تبعیت از ولایت و رهبری است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امسال نیز مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی اوج استکبار ستیزی خود را برای دشمنان به نمایش گذاشتند، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی این شور و خروش مردمی چشم دشمنان انقلاب را کور کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با بیان اینکه ملت مقاوم، بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با صبر و اتحاد در مقابل انواع توطئه ها و نقشه های دشمنان از جمله تحریم، ترور و ... ایستادگی می کند، اظهار داشت: به کوری چشم  دشمنان مبت ایران اسلامی تا آخرین نفس در پای آرمان های انقلاب و شهدا ایستاده و از ارزش های راستین اسلام و انقلاب دفاع خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha