سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام دلدار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند گفت: جوانان با توجه به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری که فرمودند "ترس از استکبار و آمریکا در تمام دنیا ریخته " وارد بر میدان شده اند و ما نیز به عنوان یک ایرانی باید تلاش کنیم کشور خود را بسازیم و به وظایف خود عمل کنیم.

حجت الاسلام علیجان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در حاشیه راهپیمایی 13 آبان و در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، اظهار کرد:  به تعبیر قرآن ظلم کردن و ظلم پذیرفتن جایز نیست، لذا باید از مظلوم دفاع کرد و در برابر ظلم و استکبار جهانی ایستاد و عزت خود را حفظ کرد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند  خاطرنشان کرد: جوانان با توجه به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری که فرمودند "ترس از استکبار و آمریکا در تمام دنیا ریخته " وارد بر میدان شده اند و ما نیز به عنوان یک ایرانی باید تلاش کنیم کشور خود را بسازیم و به وظایف خود عمل کنیم.

وی با بیان وظیفه نسل چهارم انقلاب در برابر انقلاب گفت: نسل چهارم انقلاب از نسل های پیشین وظیفه سنگین تری بر دوش دارند، زیرا به دست آوردن یک نعمت از حفظ کردن آن آسان تر است. 

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند ادامه داد: نسل چهارم باید مبتنی بر آن مجاهدت ها و حراست های نسل های قبلی که برای حفظ انقلاب انجام دادند، گام بردارند و برای پیشرفت نظام تلاش کنند.

حجت الاسلام دلدار عنوان کرد: نسل جوان امروز باید به ستون چهارم دشمن که در صفوف جامعه رخنه کرده، و آرمان های انقلاب را نشانه گرفته، توجه داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به یاوه گویی های ترامپ گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری دشمنان تنها حرف می زنند و در مقام عمل کاری از دستشان بر نمی آید و نقشه هایشان در خاورمیانه را نقش بر آب می بینند، لذا جنگ روانی به راه می اندازند، تا مردم که از برخی مسائل بی خبرند را تحت تاثیر قرار دهند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha