جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» دارای اثر عملی است، گفت: عده‌ای با تفسیرهای انحرافی، با شعار «مرگ بر آمریکا» مخالفت می‌کنند و می‌گویند مسلمان لعن نمی‌کند؛ این شعار پشتوانه‌ی منطقی دارد و حذف آن وادار کردن مردم به توبه در برابر شیطان بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان تبریز با بیان اینکه دشمنی آمریکا را نباید فراموش کرد و فریب لبخند دشمن را نباید خورد، تصریح کرد: آنها می گویند با ملت ایران دشمنی نداریم درحالی که دروغ می گویند و دولت ایران بدون ملت کاره ای نیست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر ضرورت تقویت روحیه مقاومت در برابر دشمن افزود: جوانان ایران اسلامی باید خود را در برابر پیشرفت کشور مسئول بدانند و نوآوری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۳ آبان ۳ واقعه مهم اتفاق افتاده، خاطرنشان کرد: در این روز امام خمینی تبعید شدند و دانش آموزان بیگناه توسط رژیم شاه به گلوله بسته شدند و همچنین در این روز لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد که اتفاق بزرگ و مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نقش روز 13 آبان در تفهیم شعار «مرگ بر آمریکا» را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز دانشجو و به یک معنا روز استکبارستیزی و روز استواری مردم ایران اسلامی در برابر نقشه های دشمنان است.

وی با اشاره به نفوذ شعار «مرگ بر آمریکا» در نسل جوان افزود: این روز باعث جوانگرایی در عرصه استکبارستیزی شده ، امسال این روز با تحریم های آمریکا همزمان شده و باعث گسترش شعار «مرگ بر آمریکا» نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز شده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا»، اظهار داشت: در بیان ریشه های شکل گیری این شعار می توان به ماهیت استکبارستیزی و برائت از مستکبران و مشرکان و دشمن شناسی و سابقه آمریکا در کودتای سال ۴۲ و حمایت از رژیم پهلوی و دیگر جنایت های شیطان بزرگ اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا» باید استمرار داشته باشد، گفت:  آمریکا در قالب جنگ رسانه ای، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی علیه انقلاب اسلامی کینه توزی می کند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» به باور امام راحل دارای اثر وزنی و روانی است، تاکید کرد: امروز شعار «مرگ بر آمریکا» توسط ملت قهرمان ایران اسلامی فراگیر و جهانی شده این شعار تا زمانی که سیاست های اشتباه آمریکا علیه کشورمان تداوم دارد، ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام آل هاشم گرامیداشت یوم الله 13آبان را یادگاری ماندگار از امام خمینی (ره) برای نسل های جدید و جوان دانست و افزود: از دانش آموزان و دانشجویان تقاضا دارم به توصیه های مقام رهبری عمل کنند، دشمنی آمریکا علیه ایران را هرگز فراموش نکرده، فریب لبخد او را نخورند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»  دارای اثر عملی است، گفت: عده‌ای با تفسیرهای انحرافی، با شعار «مرگ بر آمریکا» مخالفت می‌کنند و می‌گویند مسلمان لعن نمی‌کند؛ شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه‌ی منطقی دارد و حذف آن وادار کردن مردم به توبه در برابر شیطان بزرگ است.

حجت‌الاسلام آل هاشم به ضرورت تقویت روحیه ضد استکباری در جامعه تأکید کرد و افزود: نباید گرفتار حیله آمریکایی‌ها شویم، اینکه می‌گویند ما با ملت ایران دشمن نیستیم حرف بی‌منطقی است چون دولت بدون ملت کاره‌ای نیست. جوانان ما باید با کنار گذاشتن تنبلی و بدون واهمه، خود را در قبال پیشرفت کشور مسئول بدانند.

وی در پایان با تشریح پیام حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اذعان داشت: این حضور مردم پیام های زیادی برای دشمنان داشت، این روز، روز استواری مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha