جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
DSC۰۴۱۵۹

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در پی نفوذ در لایه های اصلی نظام است، گفت: برخی نابسامانی ها و کاستی ها منشا خارجی داشته و برخی هم حاصل سوء نظارت و مدیریت است که در این برهه حساس مورد قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در مراسم بزرگداشت 13آبان که در میدان مرکزی همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت بزرگداشت این روز، گفت: برخلاف نظر بعضی ها 13 آبان روزی است که دست جنایتکار آمریکا را از کشور کوتاه کردیم.

وی ادامه داد: برخی در گذشته و امروز بر این باورند که چهره آمریکا عوض شده و می توان با آن ها تعامل کرد، در صورتی که آمریکا همان غاصب گذشته بوده و همواره به دنبال تامین منافع خود با ابزارهای متنوع است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه ایثار، شهادت و ایستادگی بنا نهاده شده و در این راه تاکنون هزینه های بسیاری اعم از جانی و مالی شده است.

وی تصریح کرد: رشادت های شهدا و مدافعان حریم امنیت کشور تاکنون سبب شده تا امروز، شاهد امنیت پایدار در کشور باشیم، از این رو همگی باید با یک دلی و یک صدایی هرچه فریاد داریم بر سر دشمنان این مرز و بوم بکوبیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن از ابزارهای متنوعی در جهت به زانو درآوردن ما به کار برده تا جایی که در ظاهری آراسته با ما وارد مذاکره شده که این هم یک برگی از دشمنی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در پی نفوذ در لایه های اصلی نظام و در میان مسئولان بوده که این امر، هوشیاری هرچه بیشتر و اقدام به موقع همگان از جمله مسئولان را می طلبد.

 حاجی بابایی تصریح کرد: برخی نابسامانی ها و کاستی ها منشاء خارجی داشته و برخی هم حاصل سوء نظارت و مدیریت است که در این برهه حساس مورد قبول نیست.

وی در پایایان افزود: همواره باید برنامه های دشمن را رصد کرده و در راستای امنیت همه جانبه کشور اعم از اقتصادی فرهنگی و نظامی برنامه مدون و اقدام به موقع داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha