پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: ملت ایران مبارزه با طاغوت را از خط سرخ امام حسین(ع) یاد گرفته است، آنجایی که حضرت عزیزان خود را به قربانگاه برد تا با طاغوت مقابله کنند و خط خدا و قرآن بر روی زمین ماندگار شود تا این مبارزه برای همیشه شکل گیرد و افراد ولایتمدار در هر جامعه مقابل ظالم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری امروز در راهپیمایی 13 آبان شهر چغادک گفت: ملت ایران بعد از 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته هنوز این مبارزه با مستکبران عالم  ادامه  دارد و همه این مشکلات و سختی را تحمل کرده تا به این اصل اساسی عمل کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: ملت ایران مبارزه با استکبار را از خط سرخ امام حسین(ع) یاد گرفته، آنجایی که حضرت عزیزان خود را به قربانگاه برد تا با طاغوت مقابله کنند و خط خدا و قرآن بر روی زمین ماندگار شود تا این مبارزه برای همیشه شکل گیرد و افراد ولایتمدار در هر جامعه مقابل ظالم باشند.

وی افزود: آنچه از دین یاد گرفتیم ایستادگی جبهه حق علیه باطل است و این مبارزه تا ظهور حضورت مهدی(عج) ادامه دارد.

حجت الاسلام خدری تاکید کرد: باید همیشه در صحنه و در کنار حق علیه باطل حاضر باشیم؛ این روز یادآور خاطره مبارزه حق علیه باطل است و به این مراسم نباید به صورت نمادین نگاه کرد، بلکه این دستور خدا و قرآن و به معنای مبارزه با طاغوت است.

امام جمعه چغادک اظهار داشت: امروز آمریکا مظهر استکبار جهانی و جنایتکار است، آمریکایی که هم خود جنایت می کند و هم از جنایتکاران پشتیبانی می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha