پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای بیدارگرانه حضرت امام (ره) وتدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: دشمنی های آمریکا و استکبار جهانی با ملت مقاوم ایران پس از گذشت 40 سال پایان نیافته و توطئه های خود را بیشتر از گذشته کرده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: 13 آبان یادآور حماسه و ایثار مردم انقلابی ایران و نشان از ضعف استکبار در برابر قدرت ایمان و اراده ملت قهرمان ایران است که ظالمان نمی توانند در مقابل مردم مقاومت و ایستادگی کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: دشمن امیدش به همراهی جوانان و نسل آینده است، اما عمر 40 ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که مردم ایران از همه اقشار و اصناف هیچ گاه دست از پشتیبانی نظام اسلامی بر نمی دارند و حاضرند همه سختی ها را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تحمل کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان منحصر به دانش آموزان نیست، بلکه تمامی اقشار مرد در این روز شکوه و انسجام خود را در برابر جبهه باطل نشان می دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد، چرا که دانشجویان متعهد و انقلابی توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت شکست ناپذیری طاغوت زمانه را درهم بشکنند.

وی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای بیدارگرانه حضرت امام(ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha