جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان در قم-۱

حوزه/حجت‌الاسلام ابوترابی گفت: تجربه نشان داده که هر موقع جوانان به میدان آمدند، موفق بوده‌اند و در این شرایط بحرانی کشور هم جوانان بیشتر می‌توانند اثرگذار باشند و قطعاً هم این‌طور خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین ابوترابی در حاشیه راهپیمایی مردم سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، اظهار داشت: در اوایل انقلاب شاهد شجاعت و شهامت جوانان انقلاب اسلامی بودیم که چطور خانه فتنه را برهم زدند و توطئه‌هایشان را خنثی کردند.

مشاور استاندار سمنان در امور روحانیت تصریح کرد: تجربه نشان داده که هر موقع جوانان به میدان آمدند، موفق بوده‌اند و در این شرایط بحرانی کشور هم جوانان بیشتر می‌توانند اثرگذار باشند و قطعاً هم این‌طور خواهد بود.

وی افزود: آینده کشور برای جوانان است و وظیفه هر ایرانی است که وحدت ملت را به جهانیان نشان دهد و به آمریکای جنایتکار بفهماند که تهدید کاری بسیار اشتباه است.

حجت‌الاسلام ابوترابی خاطرنشان کرد: همه ما نیز در پیروی از سخنان گوهربار مقام معظم رهبری در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت و با حضور خود با آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha