پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: راهپیمایی پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان حامل پیام تداوم راه مبارزه با استکبار جهانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفتگو با «حوزه»، اظهار کرد: حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی امروز دارای پیام ادامه دادن راه مبارزه با استکبار است.

وی افزود: حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی نشان از عدم اعتماد آن‌ها به آمریکایی‌ها است و این پیام را به دوستان و دشمنان می‌رساند که مردم همچنان پای فرمان‌های رهبر معظم انقلاب ایستاده و بر طبق آن‌ها عمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با بیان اینکه مذاکرات گذشته خصومت‌های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی را کاهش نداد، گفت: برجام خوی بدعهدی و دروغ‌گویی آمریکایی‌ها را که پیش از آن برای مردم ثابت شده بود، برای برخی از مسئولان هم نمایان تر ساخت.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب برجام را آخرین سند از 10 سند ثابت‌کننده جنایت‌ها و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برشمرده‌اند، اضافه کرد: تعامل و مذاکره با آمریکا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز بیان کردند، تنها در خصوص مذاکرات هسته‌ای و برجام بود تا بدعهدی این کشور بار دیگر ثابت شود وگرنه در سایر موارد کاربردی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha