جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: استکبار دل در رخنه ایجاد کردن در بین مردم بسته است، ولی از آن غافل است که مردم ما همانند آنان حرف نمی زنند بلکه در عمل ثابت می کنند و آنها هیچگاه زانو زدن ملت ما را نخواهند دید.

حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به حضور پر شور مردم گفت: 13 آبان امسال متفاوت از سال های گذشته است. امسال با توجه به اینکه ترامپ یکی از بی خردی هایش را در سخنانش علیه ایران همانند گذشته انجام داد، باعث شد که ملت ما امسال احساس تکلیف بیشتری کنند و همراه فرزندان و در کنار دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به وعده دشمن برای افزایش فشارها در 13 آبان، تصریح کرد: ترامپ باید بدانند هرچه بد رفتاری هایش ادامه پیدا بکند، نه تنها از عزت جامعه ما کاسته نمی شود بلکه به صفوف راهپیمایان ما اضافه نیز می گردد.

حجت الاسلام احمد رضایی خاطرنشان کرد: استکبار دل در رخنه ایجاد کردن در بین مردم بسته است، ولی از آن غافل است که مردم ما همانند آنان حرف نمی زنند؛ بلکه در عمل ثابت می کنند و آن ها هیچگاه زانو زدن ملت ما را نخواهند دید.

وی ادامه داد: امروز مردم ما آمدند و پاسخ ترامپ و سلطنت طلب های جهان را با شعارهای کوبنده و مشت های گره کرده به خوبی دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان نقشه های مختلف دشمن برای نابودی انقلاب، تاکید کرد: دسیسه ها و حربه های دشمنان برای اولین بار نیست که با درایت مردم نقش برآب می شود، بلکه مردم با همین درایت، فتنه های زیادی را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

حجت الاسلام رضایی نسل امروز را نسلی انقلابی و بیدار دانست وعنوان کرد: آن هایی که بیشتر انقلاب را درک کردند و در پیروزی انقلاب نقش داشتند بیشتر توجه دارند ولی نسل چهارم انقلاب ما هم قطعا مردانی از جنس رجایی و بهشتی ها در بینشان وجود دارد و همانند پدرانشان که در پیروزی انقلاب و در جبهه های حق علیه باطل در برابر دشمنان ایستادگی کردند، با تمام تبلیغات سو دشمنان پای نظام و انقلابشان ایستاده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان الزام بر گفتن "مرگ بر آمریکا " در کشور گفت: طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری، آمریکا شیطان بزرگ است و اگر کسی ذره ای در امور سیاست های جهان، مطالعه داشته باشد، متوجه این حرف رهبران ما خواهد شد .

حجت الاسلام احمد رضایی در پایان گفت: آمریکا تا زمانی که اینگونه رفتار می کند شیطنتش برای جهانیان مشخص است که باعث شده در بیشتر مناطق دنیا راهپیمایی هایی بر ضد آمریکا صورت بگیرد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha