پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی امروز به یکی از مهم ترین الگوهای جهانی تبدیل شده است، گفت: این که بتوان ایران اسلامی را با تهدید و تحریم به بن بست رساند یک توهمی است که از ذهن بیمار آمریکایی ها نشأت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی سیزدهم آبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تجلیل از حضور حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی استکبار جهانی، این حضور را نشان از عشق و علاقه مردم به انقلاب و آرمان های نظام دانست.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه فرصت خوبی برای پاسخ دادن به جنایت های آمریکایی ها دانست و افزود: این کشور مستکبر چهار دهه است که از همه توان خود برای مقابله با ملت ایران استفاده کرده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران هیچ گاه پایانی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: این کشور زورگو و مستبد تنها به دنبال نابودی نظام اسلامی است.

مدیر کل اوقاف  وامور خیریه مازندران با بیان این که چهار دهه توطئه آمریکایی ها با ایستادگی ملت ایران شکست خورده، افزود: تحریم هایی که امروز رییس جمهور جدید آمریکا از ان سخن می گوید دیگر نخ نما شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران بدون توجه به یاوه گویی های مقامات آمریکایی در مسیر انقلاب حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: این ملت تنها به افق های پیش روی نگاه می کنند و توجهی به یاوه گویی های آمریکایی ها ندارد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی امروز به یکی مهم ترین الگوهای جهانی تبدیل شده، تصریح کرد: این که بتوان ایران اسلامی را با تهدید و تحریم به بن بست رساند یک توهمی است که از ذهن بیمار آمریکایی ها نشأت می گیرد.

مدیر کل اوقاف  وامور خیریه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز در مسیر رسیدن به پیشرفت های جدیدی گام بر می دارد، بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی در منطقه و همچنین سایر نقاط جهان به عنوان کشوری مقتدر و اثرگذار مورد توجه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی آمریکا، صهیونیست ها و سعودی ها تلاش می کنند تا مانع از تحقق اهداف پیش روی انقلاب شوند، تصریح کرد: اما این کشورهای شکست خورده بدانند که هیچ قدرتی نمی تواند در برابر اراده و عظمت ملت ایران ایستادگی کند.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که ملت بزرگ ایران چهار دهه است که مسیر خود را انتخاب کرده و هیچ گاه از آن منحرف نخواهد شد، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی مسائل مقطعی است که با مدیریت صحیح و وحدت داخلی رفع خواهد شد و رسوایی دیگری برای آمریکایی ها خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha