جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ نشست اسلامی ملی لبنان تاکید کرد: هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و استقبال از مسئولان این رژیم در کشورهای عربی خلیج فارس لکه ننگی بر پیشانی پادشاهان و شاهزادگان و حاکمانی است که در برابر صهیونیست ها به زانو در آمده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشست اسلامی ملی لبنان صبح امروز پس از برگزاری نشستی به ریاست شیخ ماهر عبدالرزاق گفت: امروز واقعیت ها روشن شده و همه می دانند که مسئولان لبنان راه خود را از مردم و مشکلات آنها جدا کرده اند.

در این بیانیه آمده است: مشکل برق و دفع زباله ها و گرانی و بیکاری که لبنان از آن رنج می برد باعث نشده مسئولان اندکی به خود بیایند و با مردم راستگو باشند و دولتی تشکیل دهند که بتواند از رنج مردم لبنان بکاهد.

نشست اسلامی ملی ادامه داد: مشکل ما فقط تشکیل دولت نیست بلکه مشکل اصلی لبنان این است که از مسئولانی صادق و وفادار که مصلحت مردم و لبنان را در اولویت قرار بدهند بی بهره است و مردم نیز می دانند با وجود چنین مسئولانی مشکلات آنها حل نخواهد شد.

شرکت کنندگان در این نشست از رئیس جمهور و رئیس پارلمان لبنان خواستند به این بلاتکلیفی سیاسی پایان دهند و کشور را از فروپاشی و وارد شدن به پرتگاه تاریکی نجات دهند.

نشست اسلامی ملی لبنان در ادامه تاکید کرد: هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و استقبال از مسئولان این رژیم در کشورهای عربی خلیج فارس لکه ننگی بر پیشانی پادشاهان و شاهزادگان و حاکمانی است که در برابر صهیونیست ها به زانو در آمده اند و علیه فلسطین و قدس توطئه می کنند، اما باز هم جای این پرسش باقی است که در این میان ملتهای عربی چرا در برابر این روابط پادشاهان و مسئولان خود با صهیونیست ها سکوت کرده اند، زیرا این روابط به معنای پیوستن آنها به جبهه دشمن و دفاع از دشمنان است و از این رو ما با توطئه ای بزرگ روبرو هستیم که جنگ های سختی به دنبال خواهد داشت و از مسلمانان و ملت ها می خواهیم از جنبش های مقاومت در فلسطین و لبنان حمایت کنند، زیرا اینها مقاومان واقعی در برابر دشمن صهیونیستی و آمریکا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha