سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی- دستیار رئیس مرکز خدمات

حوزه/ دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، در جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان گفت: ما دوست نداشتیم چهرهای را تودیع کنیم که از نیروهای بسیار موفق مرکز خدمات بوده است. حجت الاسلام دهقانی از سال ۷۵ تا  امروز، نزدیک به ۲۲ سال مسئولیت مرکز خدمات حوزه کرمان را بر عهده داشته است و امروز با توجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، به ناچار او را از دست میدهیم.

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد:  از طرف ‌ریاست مرکز خدمات حجت الاسلام و المسلمین ربانی آمده‎ایم تا از زحمات جناب دهقانی قدردانی کنیم. واقعا زحمت کشیدند و این مرکز را تاسیس کردند و آن را رشد دادند. کار تاسیسی مشکلات حاد خود را دارد که ایشان این توفیق را داشتند و این تشکیلات را پایه گذاری کردند و الحمدلله موفق بودند.

وی تاکید کرد: ما روحانیون چیزی به نام بازنشستگی نداریم و در حقیقت تا زمانی که حیات داریم باید مسئولیت سربازی امام زمان (عج) را ادامه دهیم. کار اصلی و وظیفه اصلی ما، روحانی مردم بودن و بین مردم و با مردم بودن است، حال اگر وظیفه مدیریتی از گردن ما برداشته میشود باید به وظیفه اصلی خودمان برگردیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام بنی علی که به عنوان سرپرست مرکز خدمات حوزه کرمان مسئولیت را به عهده میگیرند، از افراد قدیمی مرکز خدمات هستند و ان شاءالله بتوانند موفق باشند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha