سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز خدمات حوزه کرمان

حوزه/ حجت الاسلام بنی علی گفت: پشتیبانی از سربازان حضرت ولی عصر (عج) مهمترین رسالت مرکز خدمات حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام بنی علی، در جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه این استان کرمان، گفت: یکی از بزرگترین رسالتهای مرکز خدمات پشتیبانی از سربازان حضرت ولی عصر (عج) است و بنده هم افتخار داشتم از سال ۸۳ به این جمع بپیوندم و به طلاب خدمت رسانی کنم‌.

وی افزود: حق ۲۲ سال زحمت حجت الاسلام دهقانی را نمیتوان در عبارتهایی که بیان می‏ شود ادا کرد. ایشان زحمات زیادی در عرصه خدمت به طلاب کشیده اند و وظیفه خودم میدانم که از زحماتشان تشکر کنم.

سرپرست جدید مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان ادامه داد: توفیق شد که از این به بعد در خدمت طلاب کرمان و خانوادههایشان باشم و امیدوارم بتوانم با کمک دیگر ‌مسئولین  وظیفه خود را به خوبی انجام دهم.

وی تاکید کرد: استان کرمان جزو استانهایی است که هم طلبه خیز است و  هم مهد قرآن است. ان شاء لله که بتوانیم در عرصههای خدمات درمانی، بیمه، مسکن، صندوق و در حوزه فعالیتهای فرهنگی با استفاده از مشورتهای حجت الاسلام دهقانی موفق و پیش رو عمل کنیم.  همچنین امید دارم در این مدت کوتاه بتوانم حداقل ادامه دهنده راه مدیر سابق باشم و اهداف عالیه مرکز را به پیش ببرم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha