جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمدی فر

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با تأکید بر ساماندهی و مدیریت بهتر فعالیت تبلیغی طلاب، روحانیان و مبلغان در مراسم اربعین حسینی، گفت: فعالیت جزیره‌ای روحانیت در مراسم اربعین یک آفت مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فر، دوشنبه‌شب در دیدار روحانیون مبلغ اعزامی به مراسم اربعین با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، با اشاره به تفاوت‌های فرهنگی عراق و ایران، خطاب به روحانیون مبلغ و طلاب، اظهار کرد: برای فعالیت تبلیغی مناسب در عراق باید نگاه مردم و روحانیان عراق را در نظر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام احمدی فر ادامه داد: در این راستا پیشنهاد می‌شود روحانیون و طلاب با تشکل‌های تبلیغی قم و مشهد در ارتباط باشند، زیرا این تشکل‌ها فعالیت‌های مناسبی در اربعین و عراق دارند و این ارتباط‌گیری سبب استفاده از تجارب آن‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینهٔ تبلیغ در ایام اربعین همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و از کار جزیره‌ای اجتناب کنیم؛ زیرا فعالیت جزیره‌ای در مراسم اربعین آفت است.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در خاتمه از کمرنگ و ضعیف بودن رنگ و بوی انقلابی گری در موکب استان در مراسم اربعین انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در موکب خراسان شمالی در اربعین تصویر و چهره‌ای از شهدای شاخص استان نداشتیم و تصویر امام و رهبری در موکب هم کمرنگ بود در حالی که حداقل می‌توانستیم تصاویر شهدای روحانیت را در موکب نصب کنیم.

حجت‌الاسلام احمدی فر اظهار کرد: با وجود این زائران، خادمان و موکب داران در بحث اقامه نماز در مراسم اربعین دغدغه ویژه‌ای داشتند که این موضوع جای تشکر و تقدیر فراوانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha