چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار معاون وزیر کشور با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه /آیت الله حسینی بوشهری گفت: از تلاش های دشمن در زمینه ایران هراسی و تحریم آگاه هستیم، ولی برای ملت، غرق درعشق به امام(ع) این تهدیدات اثر گذار نیست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در دیدار با حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و اعضای ستاد مرکزی اربعین که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد،گفت: باید به  کسانی که به زائرین اربعین خدمات می دهند خدا قوت گفت و معتقدم باید سال به سال برای رفع مشکلات تلاش و برنامه ریزی کرد و حتی دبیرخانه ای برای رفع مشکلات تشکیل داد.

امام جمعه قم افزود: بنده در جریان برنامه های حج هستیم، با اینکه همه نوع برنامه ریزی  برای آن می شود، ولی اگر مشکلی خارج از برنامه در مراسم حج پیش بیاید قابل رفع نیست.

عضو خبرگان رهبری گفت: اما زیارت اربعین در نوع خود قابل توجه است؛ چون دراین مسیر جمعیتی زیادی می آیند و اگر هم مشکلاتی پیش آمده باید برای سال های آینده طوری مدیریت کرد تا مردم راحت تر به این سفر بروند.

آیت الله حسینی بوشهری بابیان اینکه اربعین هدیه الهی است که نصیب همه مسلمانان شده، گفت: جای بسیار خوشحالی است که همه مذاهب در کنار هم در این زیارت حضور پیدا می کنند، چون معتقدیم زیارت اربعین مقدمه ای برای ظهور جهانی حضرت مهدی(ع) است.

نائب رئیس جامعه مدرسین اظهار داشت:   از تلاش های دشمن در زمینه ایران هراسی و تحریم آگاه هستیم، ولی برای   ملت، غرق درعشق به امام(ع) این تهدیدات اثر گذار نیست.

امام جمعه قم افزود: امیداوریم با رفع زیر ساخت ها، رواید و همه مشکلات، مردم راحت تر به اربعین بروند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با انواع فتنه دنبال این است بین دو ملت ایران و عراق اختلاف بیندازد، ولی عشق و دلداگی مردم دو ملت مسلمانان به سالار شهیدان، همه این فتنه ها را خنثی کرده است.

امام جمعه قم افزود: با خبر شدیم کارهای فرهنگی بسیار خوبی در اربعین صورت گرفته که جای خوشحالی است. این هماهنگی، همراهی و بسیج همگانی می تواند بسیاری از مشکلات را از بین ببرد.  

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: امیدواریم راهپیمایی اربعین بسیج همگانی علیه استکبار ستیزی و مبارزه با جبهه کفر و ظلم شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha