جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام هادی صالحی

​حوزه/ معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با اشاره به اینکه حرکت مردم در مسیر مقام معظم رهبری، مملکت را بیمه کرده است، گفت: خوشبختانه با درایت و دوراندیشی امام خامنه ای تمام توطئه های دشمنان خنثی و بی اثر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام هادی صالحی، ظهر امروز در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به وظیفه خطیر طلاب و روحانیون در این برهه خاص از انقلاب، اظهار داشت: خوشبختانه علیرغم تلاش ها و توطئه های بیشمار دشمنان، انقلاب اسلامی چهارمین دهه عمر پربرکت خود را نیز در حال پشت سرگذاشتن است.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با تاکید بر اینکه در 40 سال از عمر انقلاب اسلامی انواع توطئه ها از سوی دشمنان خارجی و داخلی را شاهد بوده ایم، بیان کرد: امروز هم دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود، تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران را تشدید کرده اند.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: در ماه های اخیر دشمن دست به هر اقدامی برای تضعیف پایه و ستون های انقلاب اسلامی زده، ولی هیچ موفقیتی به دست نیاورده و تنها چیزی که نصیبش گردیده، انزوای بیشتر است.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری باید نصب العین طلاب و روحانیون باشد، اظهار کرد: خوشبختانه با درایت و دوراندیشی امام خامنه ای تمام توطئه های دشمنان خنثی و بی اثر شده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه، کشور و مملکت را بیمه کرده، گفت: درایت و بصیرت مقام معظم رهبری در بحث دشمن شناسی باعث شده معاندان در پیاده کردن نقشه های خود علیه نظام  و ملت ایران همواره ناکام بمانند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه به نقش طلاب و روحانیون در این برهه خاص از تاریخ انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود: اکنون زمان آن فرا رسیده که طلاب و روحانیون فعالیت های تبلیغی و دینی خود را در جامعه به ویژه در بین قشر جوان و نوجوان چندین برابر کنند، زیرا دشمنان برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل های کم سن و سال برنامه های فرهنگی شومی در دستور کار دارند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان دینی باید تلاش کنند که جوانان و نوجوانان را به سمت مساجد و کانون های مذهبی و دینی سوق دهند، گفت: امروز اگر می خواهیم فرزندان این مملکت از گزند توطئه های فرهنگی دشمنان در امان باشند باید همواره همراه و یاور آنان باشیم و با استفاده از روش های نوین تبلیغی، آنان را به سمت مساجد، کانون های فرهنگی و مذهبی و... هدایت کنیم.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان در پایان گفت: طلاب خواهر می توانند با ارتباط گیری با قشر عظیم بانوان و مادران، نقش مهمی در خنثی کردن نقشه های فرهنگی دشمنان داشته باشند و همچنین طلاب خواهر باید حضورشان را در مراکز آموزشی دخترانه بیشتر کنند و آنان را از خطرات جنگ نرم دشمنان آگاه سازند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha