جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کرمانشاهی

حوزه/ حجت الاسلام کرمانشاهی با بیان این که حضرت محمد(ص) به واسطه داشتن صفت «رحمة للعالمین» بهترین و کامل ترین الگوی بشریت در تمام دوران‌هاست، گفت: امروز با توجه به گسترش روز افزون تهاجم فرهنگی، پیاده کردن سیره عملی پیامبر(ص) و اخلاق و مهرورزی نبوی از ضرورت های جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد کرمانشاهی، در مراسمی که از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگرار شد، گفت: محبت، اصل و اساس دین میبن اسلام و سیره پیامبر اکرم(ص) است، لذا اگر می‌خواهیم در آخرت با ائمه معصوم و اولیای الهی محشور شویم باید محبت آن‌ها را در دل داشته باشیم.

وی اظهار کرد: محبت و بغض دو روی یک سکه اند و هر کجا محبت باشد بغض و دشمنی هم وجود دارد، بنابراین هرکس دوست دار پیامبر و خاندان پاک اوست باید از دشمنان پیامبر تبری جوید.

حجت الاسلام کرمانشاهی با بیان این که حضرت محمد(ص) به واسطه داشتن صفت «رحمة للعالمین» بهترین و کامل ترین الگوی بشریت در تمام دوران‌هاست، اظهار کرد: امروز با توجه به گسترش روز افزون تهاجم فرهنگی، پیاده کردن سیره عملی پیامبر(ص) و اخلاق و مهرورزی نبوی از ضرورت های جامعه است.

وی اظهار کرد: تبعیت از سیره اخلاقی پیامبر(ص) انسان را به سوی غایت کمال و سعادت الهی هدایت می کند.

این کارشناس مذهبی در پایان خاطرنشان کرد: با وحدت مسلمانان و معرفی اسلام حقیقی می‌توان چهره واقعی تروریست‌های تکفیری و حامیان آن‌ها را به مردم جهان شناساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha