پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدارحسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور

حوزه/ حضرت آیت الله وحید خراسانی با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر پیاده روی اربعین در سال های آینده گفتند: زمین کربلا عرش خداوند است و هر کس در این راه قدمی بردارد نزد پروردگار مأجور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین کشور با اشاره به ثواب عظیم پیاده روی اربعین، اظهار داشتند: این مراسم باید به نحو احسن برگزار شود.

این مرجع تقلید تصریح کردند:ان شاءالله سعی کنید مراسم اربعین به احسن وجه برگزار شود. هرچه این مراسم باشکوه تر برگزار گردد؛ اجر شما بیشتر است، و ان شاءالله به عدد تمام زوار اربعین اجر شما عند الله محفوظ است.


ایشان در ادامه با اشاره به عظمت زیارت سیدالشهدا علیه السلام بیان داشتند: در حدیث صحیح السند آمده است که هیچ فرشته مقربی و هیچ نبی مرسلی نیست مگر آنکه از خدا فقط یک حاجت دارد، و حاجتش این است که خداوند به او اذن بدهد تا به زیارت قبر امام حسین علیه السلام برود . این مقام، عظمتش قابل وصف نیست . ملائکه مقربین و انبیا مرسلین آرزویشان این زیارت است. دلیلش این است که زیارت امام حسین علیه السلام زیارت خود خداست و زمین کربلا هم عرش کبریاست . و اجر شما هم در این خدمات رسانی حساب ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha