جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شکست تحریم ها

امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت بزرگ ایران زیر بار فشار و زورگویی های یک کشور مستکبر نخواهند رفت، گفت: در سایه همین تحریم ها بود که جوانان ایران اسلامی در صنعت هسته ای به پیشرفت های خیرکننده ای دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشستی با جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به توطئه جدید آمریکایی ها علیه ملت ایران، آن را پروژه ای شکست خورده دانست و گفت: آمریکایی ها این آرزو را با خود به گور خواهند برد که ملت بزرگ ایران به دلیل فشارهای اقتصادی از انقلاب و نظام فاصله بگیرند.

وی با اشاره به این که تحریم های ظالمانه آمریکایی ها، وحدت و همبستگی در داخل کشور را تقویت کرده است، خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان ماه نمونه ای از وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب بود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ملت ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد، بیان داشت: این مردم برای به دست آوردن انقلاب اسلامی شهدای بسیاری تقدیم کرده اند و به همین سادگی نخواهند گذاشت دشمن اهداف خود را در کشور عملیاتی کند.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که آمریکایی ها نمی توانند با تحریم، تهدید و فشار ملت بزرگ ایران را از آرمان ها و ارزش های انقلاب دور کنند، خاطرنشان کرد: آمریکا با بازگرداندن تحریم ها علیه ملت ایران بار دیگر چهره واقعی خود را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که آمریکا ثابت کرد که هیچ گاه نمی توان به او اعتماد کرد، افزود: مقامات آمریکایی در حالی از مذاکره سخن می گویند که خود بزرگترین ناقض معاهدات بین المللی در جهان هستند.

وی با تأکید براین که تنها با وحدت و همدلی همه بخش های کشور می توان از مشکلات فعلی عبور کرد، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار و با بصیرت کشورمان در چهار دهه اخیر همواره تحریم ها و فشارهای ظالمانه آمریکایی ها را تحمل کرده اند و این بار نیز با مدیریت صحیح از این مشکلات عبور خواهند کرد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت بزرگ ایران زیر بار فشار و زورگویی های یک کشور مستکبر نخواهند رفت، بیان داشت: در سایه همین تحریم ها بود که جوانان ایران اسلامی در صنعت هسته ای به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کردند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که مسؤولان نیز باید از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند، افزود: نباید بگذاریم مشکلات اقتصادی موجب رنجش خاطر مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha