جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) راه نفوذ دشمن در جامعه اسلامی خواهد بست، گفت: با توجه به دشمنی آشکار آمریکایی ها با ملت ایران، امروز تنها راه خنثی کردن توطئه آمریکایی ها بهره گیری از سیره نبوی و اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران،شامگاه روز سه شنبه در مراسمی که به مناسبت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد از پیامبر گرامی اسلام به عنوان محور همه خوبی ها در جهان عنوان کرد و گفت: امروز جامعه اسلامی برای برون از مشکلات فعلی راهی جزء تبعیت از سیره نبوی ندارد.

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام با تلاش های تبلیغی خود  اسلام ناب را در جهان گسترش دادند، افزود: جایگاه امروز اسلام در جهان مرهون و مدیون تلاش های پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که با تلاش های نبی مکرم اسلام برابری و انسانیت را در جامعه آن دوران نهادینه کردند، خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام با ابلاغ پیام خداوند متعال بشریت را از انحراف و تباهی نجات دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران از نبی مکرم اسلام به عنوان محور وحدت، همدلی و همبستگی در جامعه بشری یاد کرد و گفت: امروز دنیای اسلام برای خنثی کردن توطئه دشمن راهی جزء بهره مندی سیره پیامبر گرامی اسلام ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز دنیای اسلام به دلیل فاصله گرفتن از سیره نبوی و معارف اهل بیت(ع) با مشکلات و بحران های بسیاری مواجه است، خاطرنشان کرد: با بهره گیری صحیح از این معارف ارزشمند می توان بستری را برای وحدت و همبستگی در جامعه اسلامی فراهم کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که پیامبر گرامی اسلام با ابلاغ پیام الهی یک تحول عظیمی در جامعه آن دوران به وجود آوردند، بیان داشت: نبی مکرم اسلام پیام مهر و دوستی را به جهانیان ابلاغ کردند و امروز در سایه آن معارف الهی می توان به سعادت و رستگاری رسید.

وی با اشاره به این که متأسفانه امروز شرایط جامعه اسلامی مناسب نیست، خاطرنشان کرد: تفرقه و اختلاف میان مسلمانان عامل بروز این مشکلات است که باید در سایر قرآن و اهل بیت(ع) رفع شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نفوذ و سلطه بر امت اسلامی مهم ترین هدف دشمنان از ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است، تصریح کرد: امت اسلامی باید هوشیار باشند و با وحدت و همبستگی میان خود این توطئه دشمنان را خنثی کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) راه نفوذ دشمن در جامعه اسلامی خواهد بست، بیان داشت: با توجه به دشمنی آشکار آمریکایی ها با ملت ایران، امروز تنها راه خنثی کردن توطئه آمریکایی ها بهره گیری از سیره نبوی و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز با وحدت و همبستگی می توانیم همه توطئه ها علیه نظام اسلامی را خنثی کنیم، خاطرنشان کرد: وحدتی که در روز سیزدهم آبان ماه و سایر عرصه های انقلاب میان ملت وجود دارد باید هر روز تقویت شود تا موجب عقب نشینی دشمنان شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از وحدت ملت ایران به شدت هراسان است، بیان داشت: باید مراقب باشیم چون یکی از اهداف آمریکا از فشارهای اقتصادی ایجاد تفرقه میان مردم و نظام اسلامی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha