جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بزرگداشت «مجاهدین در غربت»

حوزه/ همایش «مجاهدین در غربت» هم‌زمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، با حضور شخصیت هایی از ۲۸ کشور اسلامی، در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از دامغان، همایش «مجاهدین در غربت» برای سومین سال متوالی به‌منظور تجلیل و تکریم از حماسه‌آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند، امشب با حضور شخصیت‌ها و اندیشمندان کشورهای حوزه مقاومت در منطقه، در دامغان برگزار شد.

در این همایش بیش از 120 نفر از شخصیت‌ها و اندیشمندان از 28 کشور اسلامی و خانواده معظم شهید حججی، شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی، عماد مغنیه و خانواده دیگر شهدای جبهه مقاومت حضور دارند.

در این همایش پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و سرلشگر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت شد

سخنرانی سردار سلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شیخ عبدالله دقاق نماینده شیخ عیسی قاسم (رهبر شیعیان بحرین) از دیگر برنامه ها مهم این همایش بود.

سید حسن علی العماد دبیر کل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن نیز پیرامون وضعیت منطقه و تحولات یمن سخنرانی کرد؛ بیان خاطرات زکیه زکزاکی دختر شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی (رهبر شیعیان نیجریه)، اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم توسط هشت نفر از خادمان رضوی، همخوانی گروه سرود آسمان آستان قدس رضوی و شعرخوانی شاعر آیینی سید حمیدرضا برقعی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha