پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلامی

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن از قدرت موشکی انقلاب اسلامی هراس دارد، گفت: ما گزینه نظامی را از دشمن سلب کردیم و دشمن از راه‌های جنگ نرم و جنگ‌های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به ایران است که هرگز در این جنگ نیز موفق نخواهند بود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از دامغان، سردار حسین سلامی، امشب در همایش «مجاهدین در غربت» در تالار همایش‌های دانشگاه دامغان با بیان اینکه امروز قدرت استکبار جهانی روبه‌زوال است، اظهار داشت: امروز شاهد زوال قدرتی هستیم که اقتصاد آمریکا را در بیابان‌ها و خیابان‌های آسیای غربی که آن‌ها آن را به‌عنوان خاورمیانه می‌شناسند، هزینه می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز قدرت موشکی کشور ما قد کشیده و این توان در هر نقطه و با هر بُرد و به هر حجم دلخواه و با دقت بالا در کشورمان وجود دارد، تصریح کرد: قدرت موشکی تنها قدرت جمهوری اسلامی ایران نیست. توان موشکی ما قدرتی است که دشمن از آن می‌ترسد و این توان دستگاه محاسباتی دشمن را تغییر می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه سرزمین‌های اسلامی امروز علیه استکبار باهم متحد هستند، افزود: امروز برهه‌ای تاریخی است که جوانان بلاد اسلامی زره جهاد بر تن کرده و با استکبار و ایادی آن در منطقه و جهان در رزم هستند لذا باید گفت مسلمانان می‌خواهند از اسارت در میدان برده‌داری نوین جهانی نجات پیدا کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه نظام سلطه و دشمنان امروز جنگ اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اند که اگر خود آن‌ها در برابر آن قرار می‌گرفتند تاکنون ازهم‌پاشیده بودند، خاطرنشان کرد: ما گزینه نظامی را از دشمن سلب کردیم و دشمن از راه‌های جنگ نرم و جنگ‌های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به ایران است که هرگز در این جنگ نیز موفق نخواهند بود.

وی بابیان اینکه در جغرافیای جهان دیگر جایی برای سلطه مستکبران وجود نخواهد داشت، افزود: امروز پیام جهان اسلام، اتحاد و همدلی است و ملت‌های مسلمان در جهاد نقش بسزایی دارند، لذا هر سرزمینی که در آن جهاد شکل گیرد، هرگز نمی‌میرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن ازهرجهت که انقلاب اسلامی را مورد تحریم قرارداد، ایران در آن راه پیشرفت کرد و به اقتدار دست پیدا کردیم، تصریح کرد: دشمن به تنها حربه خود که همان جنگ اقتصادی است روی آورده که در این راه هم شکست سنگینی خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا موجودی نیست که بخواهیم از آن بترسیم و یا هراسی به دل راه بدهیم، تصریح کرد: ملت در انقلاب اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دادند و در ۱۳ آبان سال جاری بار دیگر آمریکا را تحقیر کردند و نیز در هشت سال دفاع مقدس نیز نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز دل‌های مسلمانان به یکدیگر پیوند خورده و زمینه شکل‌گیری امت واحده امت اسلامی ایجادشده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی از شرق مدیترانه تا دریای سرخ امتداد دارد که این شکل‌گیری جهان اسلام به‌عنوان یک جبهه متحد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha