جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرعماد ۳

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: «سید نورخدا موسوی» الگویی برای تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و صبردر جامعه است .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سید نورخدا موسوی، پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید بیان داشت:آسمانی شدن این عزیز در سالروز شهادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) قلب مردم ایران و لرستان را داغدار کرد.

وی با اشاره به اینکه تحمل 10 سال رنج و زندگی نباتی این شهید بزرگوار و جانبازی 10 ساله شهید موجب تبیین روحیه صبر و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده است، اظهار داشت:پیام جانبازی 100 درصدی سید نورخدا، پیام ولایت مداری و صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خانواده شهید سید نورخدا موسوی بویژه همسر و فرزندان ایشان با صبر و پرستاری زینب وار از این سید عزیز پرستاری نمودند، افزود: این پرستاری 10 ساله تنها با عشق به خدا و اهل بیت (ع) امکان پذیر است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای والا مقام و جوانان غیور این مرزوبوم است، خاطر نشان کرد:دشمنان بدانند مردم ولایی ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلام ،انقلاب و خون شهدا هستند و هرگز این ارزشها کمرنگ نخواهد شد .

وی در پایان با بیان اینکه امروز بار دیگر مردم با حضور خود در بدرقه پیکر این شهید بزرگوار نشان دادند همیشه حافظ ارزش های نظام هستند، گفت:با وجود مشکلات و تحریمها مردم همچنان قدردان امنیت و نعمت جمهوری اسلامی و حافظ خون شهدای اسلام و انقلاب هستند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha